Dacia Duster Widebody Concept: Aκραία φαινόμενα (pics & vid)
Η οπτική αναβάθμιση των αυτοκινήτων είναι μία πονεμένη ιστορία. Οι υποστηρικτές της θεωρούν ότι με αυτόν τον τρόπο μπορείς να βάλεις την προσωπική σου πινελιά και να ξεχωρίσεις από το πλήθος, πολλοί ωστόσο απορρίπτουν τέτοιες επιλογές και χαρακτηρίζουν τα μοντέλα με φουσκωτά φτερά, χαμηλωμένα αμαξώματα, φαρδιά ζαντολάστιχα και ογκώδεις αεροτομές το άκρον άωτον της κακογουστιάς.
Ανεξαρτήτως της…φράξιας στην οποία ανήκει ο καθένας, γεγονός παραμένει ότι η εκτεταμένη μετατροπή ενός αυτοκινήτου αποτελεί μία δαπανηρή ιστορία ιδιαίτερα αν αφορά ένα έτσι και αλλιώς ακριβό μοντέλο που προέρχεται από το ίδιο το εργοστάσιο. Τα παραδείγματα τύπου Audi RS Q8, BMW X5 M ή κάποιας Mercedes AMG μιλούν από μόνα τους, ασχέτως αν το tuning σε τέτοιες περιπτώσεις δεν περιορίζεται στο οπτικό σκέλος, αλλά περιλαμβάνει και τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.
Ο γερμανός βελτιωτής Prior Design, που εδρεύει σε μικρή πόλη 38.000 κατοίκων μόλις μισή ώρα απόσταση από την πολύ γνωστότερη Brabus, έχει μία δική του πρόταση. H Prior Design ειδικεύεται στις οπτικές βελτιώσεις με επίκεντρο το αμάξωμα, τα ζαντολάστιχα και τις εξατμίσεις, ενώ πρόσφατα ανέλαβε το…λαϊκό SUV Dacia Duster αποδεικνύοντας στην πράξη ότι μπορεί να το μεταμορφώσει σε ένα αισθητικά ακραίο όχημα με σχετικά λίγα χρήματα.
Η αρχική ιδέα ήταν να περιοριστεί το Dacia Duster Widebody Concept σε ένα και μοναδικό μοντέλο ως δείγμα επίδειξης των δυνατοτήτων της εταιρείας, ωστόσο υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από υποψήφιους πελάτες και έτσι αποφάσισε να προχωρήσει η Prior Design στην παραγωγή ενός κιτ βελτίωσης. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, όμως φημολογείται ότι το κόστος του κυμαίνεται γύρω στις 3.000 ευρώ και σε συνδυασμό με το χαμηλό κόστος αγοράς του Dacia Duster που ξεκινά στη χώρα μας από 13.580 ευρώ, συνθέτει μία οικονομική πρόταση για τους λάτρεις του είδους.
Το κιτ Wide Body φτιάχτηκε με κύριο γνώμονα την προσιτή αναβάθμιση. Ετσι διατηρεί σε αυτή την περίπτωση το Dacia Duster τους εργοστασιακούς προφυλακτήρες του, ωστόσο προστίθεται στη μάσκα μία ποδιά και πίσω ένας διαχύτης, χαμηλώνει το αμάξωμα και μπαίνουν σκούρες μεμβράνες στα διακοσμητικά από χρώμιο και στη λαβή του πορτ-μπαγκάζ.
Επίσης χάρη στο άνοιγμα των φτερών, μπορεί πλέον να φορέσει το ρουμάνικο SUV ζάντες 22 ιντσών αντί των 16 και 17 ιντσών με τις οποίες εξοπλίζεται από το εργοστάσιο. Το κιτ που παραδίδει αυτή τη στιγμή η Prior Design είναι πιο ήπιων προδιαγραφών όσον αφορά το φούσκωμα των φτερών, όμως το 2021 θα γίνει πιο ακραίο και επιθετικό και θα ταυτίζεται απόλυτα με τις φωτογραφίες και το υπόλοιπο οπτικό υλικό.
Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι ο συγκεκριμένος οίκος δεν σχεδιάζει –τουλάχιστον προς το παρόν- κάποια αναβάθμιση των μηχανικών μερών και αύξηση της ισχύος του κινητήρα. Ετσι θα συνεχίσει να κρύβεται κάτω από το «φτιαγμένο» αμάξωμα ένα από τα δύο γνωστά υπετροφοδοτούμενα μοτέρ με 100 ίππους για την έκδοση βενζίνης του ενός λίτρου και με 115 για την ντιζελοκίνητη των 1,5 λίτρων!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!