Άλλες μάρκες προτιμούν οι Ελληνες και άλλες οι Ευρωπαίοι
Η ανοδική τάση που παρουσιάζει η αγορά αυτοκινήτου σε ευρωπαϊκό, αλλά και εγχώριο επίπεδο, μόνο ως καλή μπορεί να χαρακτηριστεί και βλέπουμε πως το 2018, θα είναι ακόμη πιο «δυνατό» συγκριτικά με το 2017. Τον Φεβρουάριο, η Ε.Ε. παρουσίασε αύξηση 4,3% στις πωλήσεις νέων επιβατικών, με 1.125.397 ταξινομήσεις συνολικά και πρόκειται για τον καλύτερο Φεβρουάριο των τελευταίων δέκα ετών.
Στη χώρα μας, καταγράφουμε αρκετά διαφορετικές προτιμήσεις συγκριτικά με τις υπόλοιπες αγορές τις Ευρώπης. Η πρώτη στην Ελλάδα Toyota, είναι μόλις ένατη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και Hyundai, Ford και Citroen που επίσης έχουν μια εξαιρετική πορεία στη δική μας αγορά, το πρώτο δίμηνο του 2018 δεν κατάφεραν να μπουν στην κορυφαία δεκάδα της Ε.Ε, πάντα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα.
Απόλυτη κυρίαρχη είναι η VW τόσο σε επίπεδο μάρκας όσο και group, ενώ μια τεράστια άνοδο πραγματοποίησε και το PSA group, καθώς στις πωλήσεις των Peugeot, Citroen και DS προστέθηκαν πλέον και αυτές της Opel. Σε επίπεδο μάρκας πάντως ξεχωρίζει η Peugeot.
Από τις premium μάρκες βλέπουμε τις Mercedes και Audi να βρίσκονται πολύ κοντά, ενώ με μικρή σχετικά διαφορά σε όγκο πωλήσεων ακολουθεί η BMW. Η δυναμική πάντως της Mercedes αναμένεται να αυξηθεί, με το ξεκίνημα των πωλήσεων της νέα A-Class μέσα στο Μάιο. Δείτε αναλυτικά τις δέκα κορυφαίες μάρκες στην Ευρώπη, για το πρώτο δίμηνο του 2018.
VW: 272.612
Peugeot: 160.680
Renault: 158.976
Opel: 140.030
Mercedes-Benz: 126.127
Audi: 123.198
Skoda: 120.502
Fiat: 120.034
Toyota: 117.436
BMW: 117.147
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!