Test Ride Kymco Agility 300i ABS (pics & vid)
- Κορυφαίο και να το δείχνει
- Πλήρης εξοπλισμός
- Μηχανικά μέρη για αποδράσεις εκτός των τειχών
- Έξυπνη επιλογή
Τη σειρά των Agilty τη γνωρίσαμε το 2009 και αμέσως, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, το μοντέλο πραγματοποίησε μια εξαιρετικά δυναμική εμπορική πορεία.
Αρχικά ήταν οι χαμηλές τιμές που έδωσαν μεγάλη ώθηση, στη συνέχεια όμως τα μοντέλα των 50 και 125 κ.εκ. απέκτησαν μεγαλύτερους κινητήρες 150 και 200 κ.εκ. καθώς και την έκδοση 16+, προσφέροντας πολλά περισσότερα από απλή μετακίνηση.
Πλέον η κορωνίδα της γκάμας ονομάζεται Agility 300i ABS και, εκτός του μεγάλου μονοκύλινδρου, υγρόψυκτου κινητήρα των 276 κ.εκ. με ψεκασμό που αποδίδει 23,2 ίππους, διαθέτει και μια εντελώς διακριτή αισθητική.
Κορυφαίο και να το δείχνει
Όπως σε όλα τα Agility, χαρακτηριστικό είναι οι μεγάλοι τροχοί, 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, οι οποίοι άλλωστε φαίνεται ότι κερδίζουν την προτίμηση του κοινού συνολικά. Μάλιστα, στην περίπτωση του 300i η ύπαρξή τους δεν συνοδεύεται από το γνωστό μειονέκτημα της μειωμένης χωρητικότητας του χώρου κάτω από τη σέλα, καθώς σε αυτόν χωρούν πλέον δύο full face κράνη.
Έτσι, στην προκειμένη περίπτωση ο αναβάτης απολαμβάνει ολόκληρη την πίτα των χώρων διατηρώντας και το σκύλο της σταθερότητας χορτάτο, χάρη στον 16άρη εμπρός τροχό. Αν κάποιος μπορεί να βρει ένα μειονέκτημα σε σχέση με τα μικρότερα Agility, αυτό είναι η κατάργηση του επίπεδου πατώματος, λόγω της τοποθέτησης εμπρός και χαμηλά του δοχείου καυσίμου. Η χωροταξία όμως αυτή έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι αφήνει χώρο κάτω από τη σέλα, μεταφέρει το βάρος πολύ χαμηλά και δεν χρειάζεται να σηκωθεί ο αναβάτης ή να ανοίξει τη σέλα για τον ανεφοδιασμό.
Πλήρης εξοπλισμός
Το Agility 300i διαθέτει επίσης πολλά έξυπνα στοιχεία εξοπλισμού, όπως το νέο σύστημα keyless. Δηλαδή το διακόπτη που ενεργοποιεί το άνοιγμα της σέλας, το κλείδωμα του τιμονιού και την ανάφλεξη, χωρίς την ανάγκη χρήσης κλειδιού. Πολύ εύκολα, ενεργοποιείται από τη μονάδα του πομπού που έχει στην κατοχή του ο αναβάτης και στη συνέχεια όλα γίνονται εύκολα και άμεσα.
Μια θύρα USB στο χώρο κάτω από τη σέλα εξασφαλίζει την εύκολη φόρτιση συσκευών, ενώ στην έκδοση Noodoe η σύνδεση με το κινητό τηλέφωνο είναι εφικτή, για διατήρηση του μέγιστου βαθμού επικοινωνίας και ενημέρωσης.
Ο πληρέστατος εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακά όργανα με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και στροφόμετρο, υπάρχει πλάγιο και κεντρικό σταντ, μεγάλο αλεξήνεμο που εξασφαλίζει πολύ καλή προστασία από τον αέρα και δύο πολύ διακριτικές διάφανες «χούφτες» στα αντίστοιχα γκριπ.
Τα φώτα είναι τεχνολογίας led με πολύ καλή απόδοση, ενώ υπάρχει επιπρόσθετα λειτουργία alarm στα φλας, ένα μικρό ντουλαπάκι αριστερά στην ποδιά με κάλυμμα και γάντζος για την ανάρτηση τσάντας ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.
Μηχανικά μέρη για αποδράσεις εκτός των τειχών
Οι αναρτήσεις δεν δέχονται ρυθμίσεις πλην την προφόρτισης των ελατηρίων στα δύο πίσω αμορτισέρ, ενώ τα φρένα με δίσκο εμπρός και πίσω συνεπικουρούνται από ένα πολύ καλό ABS δύο καναλιών.
Η απόδοση των φρένων είναι τυπική για την κατηγορία, με πολύ γραμμική απόδοση και ικανή ισχύ πέδησης σε κάθε περίπτωση. Χάρη στο ABS δε -και όσο το Agility κινείται ευθεία- ο αναβάτης έχει την άνεση να πιέσει άφοβα χωρίς τον κίνδυνο να μπλοκάρει τους τροχούς.
Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές αλλά όχι κουραστικές, εξασφαλίζοντας μια αρκετά καλή ισορροπία ανάμεσα στον έλεγχο των ταλαντώσεων και στην άνεση. Το τιμόνι έχει βαριά αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης με μεγάλη ταχύτητα, αλλά συνολικά η σταθερότητα είναι πολύ καλή. Η ευελιξία μέσα στην πόλη είναι δεδομένη, ενώ είναι σημαντικό ότι τίποτα δεν τρίζει ή ακούγεται χαλαρό στο Agility 300i.
Ο κινητήρας παραμένει στο παρασκήνιο ακουστικά, χωρίς κραδασμούς και θορύβους, προσφέροντας άμεση και γραμμική επιτάχυνση. Οι 23.2 ίπποι είναι υπέρ αρκετοί για τα 177 κιλά της κατασκευής σε αστική χρήση και επαρκείς για κίνηση με δύο άτομα σε αυτοκινητόδρομο, καθώς η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά ελαφρά τα 130 χλμ./ώρα στο ταχύμετρο.
Η ιδανική περιοχή ταχυτήτων για την πολιτισμένη και άκοπη λειτουργία του κινητήρα είναι έως τα 110 περίπου χλμ./ώρα, καθώς από εκεί και πάνω φτάνει κοντά στο όριο των στροφών λειτουργίας του, παράγοντας και κάποιους κραδασμούς. Οι οποίοι, έως το παραπάνω όριο, λάμπουν με εντυπωσιακό τρόπο δια της απουσίας τους.
Έξυπνη επιλογή
Ισορροπημένο συνολικά, πολύ άμεσο και χωρίς ιδιαιτερότητες, το Kymco Agility 300i ABS εντυπωσιάζει και με τη συνολική ποιότητα κατασκευής καθώς πλαστικά, βαφή και αίσθηση διακοπτών είναι «ιαπωνικού» επιπέδου.
Ευτυχώς η τιμή δεν είναι αυτού του επιπέδου. Αντίθετα, ξεκινά από τα μόλις 3.965 ευρώ για αγορά τοις μετρητοίς, αυξάνεται στα 4.560 επί πιστώσει, ενώ η κορυφαία έκδοση με το σύστημα διασύνδεσης Noodoe τιμάται 4.465 και 4.990 ευρώ αντίστοιχα. Με τα παραπάνω δεδομένα, το Kymco Agility 300i ABS αποτελεί μια πολύ κατασταλαγμένη αγορά, με την οποία ο αναβάτης του θα καλύψει τόσο τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, όσο και μικρά ταξίδια μόνος ή με συνεπιβάτη.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!