Formula 1 Δοκιμές Μπαχρέιν, Ημέρα 3η: Φινάλε με τον πρωταθλητή Φερστάπεν στην κορυφή

Formula 1 Δοκιμές Μπαχρέιν, Ημέρα 3η: Φινάλε με τον πρωταθλητή Φερστάπεν στην κορυφή
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος οδηγός την τελευταία ημέρα χειμερινών δοκιμών για το 2022 με τη νέα και αναβαθμισμένη Red Bull RB18.

Οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2022 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία στο Μπαχρέιν και πλέον οι 10 ομάδες ετοιμάζονται για την έναρξη της σεζόν, την ερχόμενη εβδομάδα. Συνολικά κάλυψαν ακόμη 24 ώρες δοκιμών, έκαναν τις προσομοιώσεις τους, έφεραν τις αναβαθμίσεις τους και πλέον προετοιμάζονται για μία ακόμη μαραθώνια χρονιά.

Ταχύτερος και με άκρως εμφατικό τρόπο ήταν ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing. Στο τέλος της 4ωρης απογευματινής διαδικασίας,ο Ολλανδός οδηγός έκανε προσομοίωση κατατακτηρίων με τη C5 γόμα και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:31,720, ενώ έκανε 53 γύρους στο σύνολο. Μαζί με τον Σέρτζιο Πέρεζ, η αυστριακή ομάδα έκανε στο σύνολο 96 γύρους την τελευταία ημέρα. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari όντας 0,695 δευτερόλεπτα πιο αργός, αλλά με τη C4 γόμα. Συνολικά η ιταλική ομάδα με τους δύο οδηγούς της πραγματοποίησε 119 γύρους. Ο Φερνάντο Αλόνσο είχε ρόλο οδηγού για την Alpine σήμερα και με 122 γύρους βρέθηκε με τη C4 γόμα στην 3η θέση της κατάταξης.

Τους περισσότερους γύρους την τελευταία ημέρα σημείωσε η Alfa Romeo με 150 συνολικά. Ακολούθησε η Mercedes με 149 γύρους, όμως απογοήτευσε με την απόδοσή της, ακόμη κι αν προσπάθησε να κρύψει απόδοση. Τους λιγότερους την τελευταία ημέρα είχε η McLaren με 90.

Πρωινό Σκέλος

F1 Testing 2022

Η τελευταία ημέρα δοκιμών ξεκίνησε με τις ομάδες να βγαίνουν από νωρίς στην πίστα. Το πρόγραμμά τους ήταν γεμάτο από αεροδυναμικές δοκιμές, πειραματισμούς στα set-up των μονοθεσίων, γυρολόγια με λίγα ή πολλά καύσιμα και προσομοιώσεις αγώνων. Όντας η τελευταία ημέρα δοκιμών, ήταν κρίσιμο για όλους να καταφέρουν να ολοκληρώσουν όσους περισσότερους γύρους ήταν δυνατό και παράλληλα να λύσουν όσα περισσότερα προβλήματα γινόταν.

Τα βλέμματα στράφηκαν στη Red Bull Racing. H αυστριακή ομάδα "φόρεσε" στην RB18 πολύ σημαντικές αναβαθμίσεις, ειδικά στα sidepod της RB18 και στο πάτωμα. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες ημέρες, είδαμε πολύ λιγότερα λάθη και εξόδους από τους οδηγούς με τις στροφές 4, 10 και 14 να συνεχίζουν να είναι πρόβλημα. Όντας μία πίστα που καταπονεί πολύ τα φρένα, δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες να δοκιμάζουν πολλές διαφορετικές λύσεις.

Η Red Bull Racing έψαξε απόδοση και την βρήκε με τον Σέρτζιο Πέρεζ, ο οποίος έγραψε τον ταχύτερο γύρο. Τα προβλήματα συνεχίστηκαν για τη McLaren, που δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματα στο σύστημα πέδησης στο τεστ και περιμένει να δει την οποιαδήποτε εξέλιξη σε μία εβδομάδα. Παράλληλα είδε τον Ντάνιελ Ρικάρντο να χάνει την και την τελευταία ημέρα, καθώς βρέθηκε θετικός στην Covid-19.

Στο τέλος της διαδικασίας υπήρξε έλεγχος συστημάτων από τη Διεύθυνση Αγώνα που έβγαλε την κόκκινη σημαία. Εν τέλει πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική εκκίνηση από στάση με τέσσερα μονοθέσια, κάτι που ολοκλήρωσε το πρώτο 4ωρο της ημέρας.

Απογευματινό Σκέλος

F1 Testing 2022

Οι ομάδες συνέχισαν τα προγράμματά τους το απόγευμα στην πίστα του Σακχίρ, με κάποιες να κυνηγούν απόδοση και άλλες καλό ρυθμό αγώνα. Έχοντας 4 κρίσιμες ώρες μπροστά τους, ήταν σημαντικό να κάνουν δοκιμές σε συνθήκες όπου θα είναι πολύ κοντά στου αγωνιστικού τριημέρου.

Οι ομάδες χωρίστηκαν σε δύο στρατόπεδα δοκιμών, με κάποιες να κάνουν γρήγορους γύρους και άλλες όχι. Την προσοχή έστρεψε πάλι πάνω της η Red Bull Racing, αυτή τη φορά με τον Φερστάπεν, ενώ στη συνέχεια ο Λεκλέρ έγραψε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας. Ερωτηματικά προκάλεσε η Mercedes με την απόδοσή της, μιας και δεν μπορούσε να πλησιάσει τις ουσιαστικές της αντιπάλους.

Στο απογευματινό σκέλος είχαμε δύο κόκκινες σημαίες. Η πρώτη βγήκε πιθανότατα λανθασμένα όταν ο Μικ Σουμάχερ έχασε το πίσω μέρος της VF-22 στην έξοδο από την τελευταία στροφή, ωστόσο δεν χτύπησε στον τοίχο και επέστρεψε στο γκαράζ. Η δεύτερη εμφανίστηκε όταν ο Βάλτερι Μπότας σταμάτησε για δεύτερη φορά σε τρεις ημέρες τη C42 του στη στροφή 8 με πρόβλημα στο κιβώτιο.

Λίγο πριν το τέλος είδαμε οδηγούς να βελτιώνουν, με καλύτερο όλων τον Φερστάπεν, που έγραψε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας.

Πλέον οι ομάδες στρέφουν την προσοχή τους στην ανάλυση δεδομένων, ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για την έναρξη της χρονιάς. Όλα τα χιλιόμετρα δοκιμών, οι γύροι στην πίστα και το feedback των οδηγών πρέπει πλέον να μετουσιωθεί σε απόδοση στην πίστα. Το GP Μπαχρέιν είναι προγραμματισμένο για τις 18-20 Μαρτίου και θα μπορείτε να ακολουθήσετε όλη τη δράση στο Gazzetta.

Αναλυτικά η κατάταξη

F1 Testing 2022

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!