ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 3η ημέρα: Παράσταση νίκης από τον Νεβίλ
Το Σάββατο ήταν η 3η ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και, όπως αναμενόταν, ήταν η ημέρα που στο μεγαλύτερο βαθμό μπήκαν τα θεμέλια για τη νίκη. Πάνω σε αυτά τα θεμέλια στρογγυλοκάθεται ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai. Ο Βέλγος ήταν ταχύτατος και αλάνθαστος στο τιμόνι του i20N Rally1 και κερδίζοντας τρεις από τις έξι Ειδικές διαδρομές της ημέρας βρίσκεται να προηγείται με διαφορά σχεδόν μισού λεπτού (27,9 δευτερόλεπτα) από τον δεύτερο.
Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις εξελίσσεται σε ενδοοικογενειακή υπόθεση της Hyundai, καθώς στη δεύτερη θέση συναντάμε τον Οτ Τάνακ. Ο Εσθονός ξεκίνησε πολύ επιθετικά την ημέρα, κερδίζοντας με διαφορά την 8η ΕΔ, που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα, αλλά στη συνέχεια δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του ομόσταβλού του. Στην προτελευταία ΕΔ της ημέρας ανέβηκε στην 3η θέση της κατάταξης ο Ντάνι Σόρντο με το τρίτο Hyundai i20 N Rally1 που τρέχει στον αγώνα και έκανε το «φουλ» για την κορεατική μάρκα.
Ο Σόρντο ωστόσο δεν είναι ασφαλής, καθώς λίγο πίσω του έχει τον Έλφιν Έβανς της Toyota. Ο Βρετανός κάνει σχετικά αθόρυβο αγώνα αλλά είναι ο μόνος που έχει μείνει για να κρατάει το λάβαρο της Toyota και στο τέλος της ημέρας απέχει μόνο 7,1 δευτερόλεπτα από την 3η θέση του βάθρου, την οποία σίγουρα θα διεκδικήσει την Κυριακή.
Best of the rest
Ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ ήταν ένας από τους άτυχους της ημέρας αλλά ο ρυθμός του ήταν πολύ καλός και βρίσκεται στην 5η θέση, ωστόσο 2 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Ο νεαρός Γάλλος είναι το πρώτο από τα Ford Puma Rally1 που συναντάμε στην κατάταξη και το ένα από τα δύο που κατάφεραν να ολοκληρώσουν την ημέρα. Το δεύτερο το οδηγεί ο Κρεγκ Μπριν και βρίσκεται στην 6 θέση της γενικής, πάνω από 1 λεπτό πίσω από τον Λουμπέ.
Ο Τακαμότο Κατσούτα δεν έχει αποφύγει τα λάθη αλλά τουλάχιστον έχει καταφέρει να φέρει το Toyota GR Yaris Rally1 στην 7η θέση στο τέλος της ημέρας. Αυτό είναι και το τελευταίο αυτοκίνητο της κορυφαίας κατηγορίας που βρίσκεται μέσα στην πρώτη 10άδα. Οι επόμενες θέσεις καταλαμβάνονται από πληρώματα της WRC2, με τον Εμίλ Λίντχολμ (Skoda Fabia Evo) στην 8η θέση, τον Νικολάι Γκριάζιν (Skoa Fabia Evo) στην 9η και τον Γιοχάν Ροσέλ (Citroen C3) στη 10η θέση.
Το σκληρό πρόσωπο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας αγώνας γνωστός για τη σκληρότητα και τις δυσκολίες του και δεν ήταν λίγα τα πληρώματα που τις ένιωσαν «στο πετσί τους». Στο πρωινό σκέλος εγκατέλειψε ο Σεμπαστιέν Λεμπ ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα έχασε πάρα, πάρα πολύ χρόνο, παρότι κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα. Το απόγευμα «χάσαμε» τον Γκας Γκρινσμιθ της M-Sport Ford, στην 11η ΕΔ, και τον Εσαπέκα Λάπι της Toyota στη 12η ΕΔ της ημέρας, αμφότερους από μηχανικά προβλήματα. Ιδιαίτερα η εγκατάλειψη του Λάπι ήταν πολύ οδυνηρή για τον ίδιο και την ομάδα του, καθώς ο ταλαντούχος Φινλανδός βρισκόταν σε τροχιά βάθρου.
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει η προσπάθεια των Λάμπρου Αθανασούλα/Νίκου Ζακχαίου. Το ελληνικό πλήρωμα με το Hyundai i20 N Rally2, γνωστό για την ταχύτητά του, είχε μια δύσκολη ημέρα, με προβλήματα υγείας να ταλανίζουν τον Λάμπρο από το πρωί. Δεν ήταν διατεθειμένος όμως να παρατήσει, έσφιξε τα δόντια και έφτασε μέχρι το τέλος της ημέρας.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με τη διεξαγωγή τριών ΕΔ, η τελευταία από τις οποίες είναι η Power Stage του αγώνα, που δίνει επιπλέον βαθμούς στους πρώτους πέντε οδηγούς.
Γενική κατάταξη
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!