WRC, Ράλλυ Ιαπωνίας: Παρανάλωμα του πυρός το i20 N του Σόρντο (vid)
Από τις συγκλονιστικές εικόνες του φλεγόμενου Hyundai i20 N Rally σημαδεύτηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Ιαπωνίας, δέκατου-τρίτου και τελευταίου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Ο Ντάνι Σόρντο και ο συνοδηγός του, Καντίτο Καρέρα, βγήκαν ανέπαφοι από το κορεάτικο αγωνιστικό έχοντας αντιληφθεί εγκαίρως τις φλόγες, ωστόσο παρά τις προσπάθειές τους, αυτό έγινε στάχτη.
Όλα συνέβησαν στην ΕΔ2 του ράλλυ της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου και εναρκτήριας για το σκέλος της Παρασκευής. Μετά από 16 χιλιόμετρα στην “Isegami’s Tunnel”, o Ισπανός αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου. Νόμιζε πως είχε μία κατάσταση την οποία θα μπορούσε να διαχειριστεί.
«Κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της δεύτερης ειδική εμφανίστηκε πολύς καπνός στη καμπίνα του αυτοκινήτου. Κι όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Σταμάτησα, προσπαθήσαμε να σβήσουμε τη φωτιά με το μικρό πυροσβεστήρα αλλά δυστυχώς δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι περισσότερο. Προσπάθησα όσο μπορούσα αλλά ήταν αδύνατο. Λυπάμαι που η ομάδα έχασε το αυτοκίνητο. Δεν έχω δει να συμβαίνει ποτέ κάτι παρόμοιο», είπε ο Σόρντο.
O 39χρονος είναι από τους πιο έμπειρους οδηγούς του WRC, με 180 εκκινήσεις και 3 νίκες στο ενεργητικό του. Όπως σημείωσε, μύριζε βενζίνη από την προηγούμενη ημέρα, πράγμα που εντάθηκε στην εν λόγω ειδική διαδρομή, ώσπου ήρθε το συμβάν που αποτυπώνεται στις φωτογραφίες και τα video.
«Ακόμα δεν ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη και δεν είμαι σίγουρος πως θα μάθουμε και ποτέ», σημείωσε ο αναπληρωτής διευθυντής της Hyundai Motorsport, Ζουλιάν Μονσέ. «Κι αυτό διότι δεν έχει μείνει τίποτα από το αυτοκίνητο. Όταν ανέφερε πως είχε κάποια θέματα, τσεκάραμε τα πάντα στο αυτοκίνητο. Και κανένα από τα εξαρτήματά του δεν διέφερε από εκείνα που είχε για παράδειγμα στην πρεμιέρα του Μόντε Κάρλο. Θα είναι δύσκολο να βρούμε τι έφταιξε, όλα έχουν λιώσει. Σίγουρα μπορούμε να κάνουμε κάποιες υποθέσεις αλλά ποτέ δεν θα έχουμε ξεκάθαρες απαντήσεις».
Ένα σενάριο αφορά το πρόβλημα στην εξάτμιση που είχε αντιμετωπίσει στο Μόντε ο Όλιβερ Σόλμπεργκ αλλά ο Σόρντο το απέκλεισε, εστιάζοντας περισσότερο στα καύσιμα.
Πάντως η Hyundai έκανε προληπτικά εξονυχιστικούς ελέγχους τόσο στα συστήματα παροχής καυσίμου όσο και στις εξατμίσεις των i20 N Rally 1 των Τιερί Νεβίλ και Όιτ Τάνακ που συνεχίζουν τον αγώνα. Δεν βρέθηκε κάτι που να προκαλέσει ανησυχία.
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!