F1 - Τα αφανή προβλήματα της Ferrari SF-23
Από τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής χρονιάς, το μεγάλο πρόβλημα της Ferrari ήταν η διαχείριση των ελαστικών της Pirelli. Η διαχείριση δεν αφορά μόνο τη φθορά τους, αλλά και την απόδοση σε κάθε γύρο ή stint, ανάλογα τη γόμα ελαστικού. Οι οδηγοί της, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, έχουν μιλήσει επανειλημμένως για την έλλειψη σταθερότητας ρυθμού πίσω από το τιμόνι της SF-23.
Στο Grand Prix Ισπανίας η ιταλική ομάδα παρουσίασε ένα πολύ σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων, το οποίο άλλαξε την αεροδυναμική φιλοσοφία και συμπεριφορά του μονοθεσίου. Ωστόσο όπως αποδείχθηκε, ακόμη στη Scuderia δεν έχουν κατανοήσει τι πρέπει να κάνουν σωστά ώστε να βελτιωθούν.
Ο Κάρλος Σάινθ ενόψει του Grand Prix Καναδά αναφέρθηκε στο πιο σημαντικό πρόβλημα που τυραννάει την ομάδα του: «Πιστεύω πως μιλάμε αρκετά για τα ελαστικά και τον τρόπο που φθείρονται, αλλά πιστεύω πως υπάρχει ακόμη ένα πιο δομικό πρόβλημα με το ρυθμό αγώνα μας. Υστερούμε σε ρυθμό. Πρέπει να κάνουμε πιο ευγενικό το μονοθέσιο με τα ελαστικά και επίσης να έχουμε πιο σταθερή αεροδυναμική απόδοση. Αυτό θα μας βοηθήσει να είμαστε πιο κοντά στο όριο κατά τη διάρκεια όλου του αγώνα. Προς το παρόν, πρέπει να οδηγούμε πιο αργά από αυτό που μπορούμε. Η Βαρκελώνη ήταν η χειρότερη πίστα για να φέρουμε το νέο μας πακέτο. Περιμέναμε να είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες μας. Ήταν ένα σοκ για όλους μας, αλλά όταν έχεις νέα εξαρτήματα πρέπει να τα δοκιμάσεις».
Επιπλέον ο Ισπανός τονίζει πως οι δοκιμές στη Ferrari δεν σταματούν, καθώς υπάρχουν πολλές ιδέες που αξιοποιούνται: «Σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε και δοκιμάζουμε πολλά διαφορετικά πράγματα. Έχουμε νέα μέρη στο μονοθέσιο σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο. Δοκιμάζουμε κάτι με τα ελαστικά και αν δεν είναι εκεί το πρόβλημα, τότε βρίσκεται στην ανάρτηση. Αν δεν είναι ούτε αυτό, τότε πρόκειται για την αεροδυναμική απόδοση. Δεν μπορούμε να πούμε πως δεν προσπαθούμε. Είμαι σίγουρος πως θα βρούμε λύσεις».
Η Ferrari, όπως και οι υπόλοιπες ομάδες βρίσκονται σε ένα διαρκή «πόλεμο» εξέλιξης για να πλησιάσουν τη Red Bull Racing. Όμως το όριο του budget cap δεν επιτρέπει σε κανέναν να αξιοποιήσει όλη τη δυναμική του εργοστασίου όπως την εποχή πριν το ανώτατο όριο δαπανών.
Φωτογραφίες: Ferrari
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!