Αποκάλυψη για τις νέες Triumph Speed 400 & Scrambler 400X
- Προηγμένος και ισχυρός ο νέος κινητήρας
- Περιφερειακά από το πάνω ράφι
- Πληρέστατος εξοπλισμός και προσιτό κόστος
Με μοντέλα που ξεκινούν από τα 660 κ.εκ., οι μοτοσικλέτες της Triumph είναι προφανές ότι αφήνουν εκτός του πελατειακού τους κοινού ένα μεγάλο μέρος νέων αναβατών. Αυτό έως σήμερα. Διότι, πλέον, η βρετανική εταιρεία λανσάρει δύο νέες μοτοσικλέτες σχετικά χαμηλού κόστους, με ισχυρό κινητήρα 400 κ.εκ. και μικρό βάρος, που απευθύνονται στους rookies.
Επένδυση στη ρετρό σχεδίαση και προσοχή στη λεπτομέρεια
Όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες, παρότι η Triumph διαθέτει στη γκάμα της εξαιρετικές sport και adventure προτάσεις, με τις Speed 400 & Scrambler 400X κεφαλαιοποιεί την ιστορία της και συστήνεται στο κοινό με δύο vintage style μοτοσικλέτες.
Η roadster Speed 400 εντάσσεται στην πιο επιτυχημένη σειρά μοντέρνων - κλασικών μοντέλων και έρχεται να πάρει θέση δίπλα στις Speed Twin 900 και 1200, ενώ η Scrambler 400X ανοίγει το δρόμο προς τις Scrambler 900 και 1200, με αναφορές στις πρώτες αντίστοιχες υλοποιήσεις της δεκαετίας του 1950.
Σχεδιασμένα από την αρχή, τα δύο νέα μοντέλα έχουν δημιουργηθεί για να προσφέρουν μια διασκεδαστική, ευέλικτη και γεμάτη σιγουριά εμπειρία οδήγησης στους αναβάτες όλων των ηλικιών και επιπέδων εμπειρίας. Συνδυάζουν υψηλή απόδοση, τεχνολογία εστιασμένη στον αναβάτη και κορυφαία ποιότητα και λεπτομέρεια.
Η δίχρωμη βαφή της Speed 400 με το εξαιρετικό γραφικό της Triumph στο ρεζερβουάρ, αντικατοπτρίζει το δυναμικό στυλ roadster. Τα διαθέσιμα χρώματα Carnival Red, Caspian Blue και Phantom Black έχουν βαθιά απόχρωση και άριστη εφαρμογή. Για τον τονισμό του παντός δρόμου χαρακτήρα της Scrambler 400X έχουν προστεθεί πολλά χρήσιμα στοιχεία, όπως προστατευτικά για τον προβολέα, το ψυγείο και το κάρτερ, καθώς και οι χούφτες, μια μπάρα τιμονιού με μαξιλαράκι και ένα μακρύτερο μπροστινό φτερό. Η Scrambler 400X διατίθεται σε κομψούς και μοντέρνους χρωματικούς συνδυασμούς, ο καθένας με τη χαρακτηριστική ρίγα και το τρίγωνο σήμα των Scrambler της Triumph: Matt Khaki Green - Fusion White, Carnival Red, Phantom Black, καθώς και επιλογή Phantom Black και Silver Ice.
Προηγμένος και ισχυρός ο νέος κινητήρας
Ο ολοκαίνουριος κινητήρας TRΟ πήρε το όνομά του από την ιστορική σειρά των Triumph «Trophy», οι ρίζες της οποίας εντοπίζονται στις αγωνιστικές μονοκύλινδρες των αρχών του εικοστού αιώνα και συγκεκριμένα στον αγώνα εκτός δρόμου Six Day Trial. Αυτός ο μονοκύλινδρος κινητήρας 398κ.εκ με ψεκασμό καυσίμου και υγρόψυξη συνδυάζει το μοντέρνο κλασικό στυλ της Triumph με την τεχνολογία αιχμής για να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις με άμεση απόκριση και μεστό ήχο εξάτμισης.
Η τετραβάλβιδη κυλινδροκεφαλή με τους 2ΕΕΚ διαθέτει βαλβίδες με επικάλυψη DLC που μειώνει την τριβή. Το εξατάχυτο κιβώτιο προσφέρει ελαφριά, ακριβή επιλογή ταχυτήτων, με σχέσεις ιδανικά επιλεγμένες για να αξιοποιούνται στο έπακρο η ισχύς και η ροπή του κινητήρα. Κορυφαία για την κατηγορία είναι η μέγιστη ισχύς των 40 ίππων, όπως και η μέγιστη ροπή των 37,5 Nm. Αξίζει δε να αναφερθεί ότι περισσότερα από 30 Nm ροπής αποδίδονται σταθερά από τις 3.000 έως και τις 9.000 σ.α.λ. περίπου. Τέλος, η κορυφαία ποιότητα του κινητήρα υπογραμμίζεται και από τα μεγάλα διαστήματα περιοδικής συντήρησης, που φτάνουν τις 16.000 χιλιόμετρα.
Περιφερειακά από το πάνω ράφι
Με εργονομία για βέλτιστη άνεση και έλεγχο, οι Speed 400 και Scrambler 400X επωφελούνται από μια λεπτή σχεδίαση στο κέντρο, που συνδυάζεται με χαμηλό ύψος σέλας στα 790 χλστ και 835 χλστ αντίστοιχα. Το χαμηλό βάρος στα 170 και 179 κιλά, εξασφαλίζει εύκολο χειρισμό στις μικρές ταχύτητες και στους ελιγμούς. Αμφότερες διαθέτουν νέο πλαίσιο, βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο. Σε συνδυασμό με ρυθμίσεις ανάρτησης προσαρμοσμένες σε κάθε έκδοση, τα δύο μοντέλα προσφέρουν εξαιρετική οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλες τις Triumph.
Η Speed 400 διαθέτει στιβαρό ανάποδο μπροστινό πιρούνι 43 χιλιοστών, τεχνολογίας BigPiston, μονοσόκ πίσω ανάρτηση με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και ελαφρούς τροχούς 17 ιντσών. Τα ελαστικά είναι τα Sportec της Metzeler. Η ακτινική εμπρός δαγκάνα των φρένων με τέσσερα έμβολα και δίσκο 300 χλστ., συνδυάζεται με μεταλλικά σωληνάκια για καλύτερη αίσθηση και απόκριση στην πέδηση.
Η Scrambler 400X διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, μπροστινό τροχό 19 ιντσών με ελαστικά Karoo της Metzeler και φαρδύ τιμόνι για μεγαλύτερη σταθερότητα και έλεγχο κατά την οδήγηση εκτός ασφάλτου, ενώ διαθέτει και πιο όρθια θέση οδήγησης. Ένα μεγαλύτερο πεντάλ φρένου από χυτό χάλυβα και τοποθετημένα χαμηλότερα και φαρδύτερα μαρσπιέ, προσφέρουν επίσης μια πιο φυσική θέση οδήγησης εκτός δρόμου.
Ένας μεγαλύτερος μπροστινός δίσκος φρένου 320 χλστ και διαφορετική σύνθεση στα τακάκια, προσφέρουν γραμμική απόδοση πέδησης. Στις αναρτήσεις έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston διαμέτρου 43 χλστ. εμπρός και μονοσόκ πίσω με εξωτερικό ρεζερβουάρ που διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης.
Πληρέστατος εξοπλισμός και προσιτό κόστος
Τα Triumph Speed 400 και Scrambler 400X μοιράζονται μερικές από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες με επίκεντρο τον αναβάτη, προσαρμοσμένες για να ταιριάζουν σε κάθε μοντέλο. Γκάζι ride-by-wire, ψεκασμό Bosch, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ABS. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και στα δύο μοντέλα μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ το δικάναλο ABS της Bosch μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί για βελτιωμένο έλεγχο κατά την οδήγηση εκτός δρόμου, μόνο στη Scrambler 400X.
Τα όργανα και στις δύο περιπτώσεις διαθέτουν μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και ενσωματωμένη οθόνηLCD που περιλαμβάνει ψηφιακό στροφόμετρο, ένδειξη υπολοίπου καυσίμου και ένδειξη σχέσης μετάδοσης. Μια βολικά τοποθετημένη υποδοχή φόρτισης USB-C επιτρέπει τη φόρτιση συσκευών που είναι τοποθετημένες στο τιμόνι, όπως smartphone και συστήματα πλοήγησης. Ο συμπλέκτης διαθέτει σύστημα υποβοήθησης για καλύτερη και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα, ενώ αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια βίαιου κατεβάσματος σχέσης.
Όλα τα φώτα είναι LED, ενώ και τα δύο μοντέλα διαθέτουν αντικλεπτικό immobilizer ως στάνταρ. Περισσότερα από 25 γνήσια αξεσουάρ είναι διαθέσιμα για τις Speed 400 και Scrambler 400X, ώστε να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Όλα τα αξεσουάρ της Triumph σχεδιάζονται ταυτόχρονα με τις μοτοσυκλέτες, ώστε να να εξασφαλίζεται η τέλεια εφαρμογή και λειτουργία τους. Έτσι καλύπτονται με την ίδια διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων.
Οι νέες Triumph Speed 400 και Scrambler 400X θα έχουν προσιτό κόστος έναντι των βασικών ανταγωνιστών τους, διασφαλίζοντας μια απίστευτα ελκυστική πρόταση. Στις ευρωπαϊκές αγορές και στη χώρα μας αναμένονται στις αρχές του 2024.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!