Ο Κράτσλοου επιστρέφει στο MotoGP
Το 2023 στο MotoGP είναι μια χρονιά επιβεβαίωσης των κατασκευαστών από την Ιαπωνία ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά. Τόσο η Yamaha, όσο και η Honda, δεν έχουν βρει τον τρόπο να ανταγωνιστούν τους Ευρωπαίους κατασκευαστές (ιδιαίτερα την Ducati) με αποτέλεσμα οι εμφανίσεις τους να είναι ντροπιαστικές.
Η Yamaha κάνει ότι μπορεί για να δώσει μια ανταγωνιστική μοτοσικλέτα στους Φάμπιο Κουαρταραρό και Φράνκο Μορμπιντέλι, ωστόσο δεν έχουν καταφέρει κάτι το ιδιαίτερο. Άλλωστε από τη στιγμή που έχασαν και τη δορυφορική τους ομάδα δεν έχουν την πολυτέλεια να συλλέξουν αρκετές πληροφορίες από διαφορετικούς αναβάτες και παλεύουν μόνοι τους να βρουν λύση στα προβλήματα.
Στην προσπάθειά της να βρει αυτό που ψάχνει στην YZR-M1, η Yamaha αποφάσισε να επιστρατεύσει τον Καλ Κράτσλοου στο αγωνιστικό τριήμερο του Ιαπωνικού Grand Prix. Ο Βρετανός είναι ο επίσημος δοκιμαστής της Yamaha και γνωρίζει καλά τη μοτοσικλέτα. Το 2021 και το 2022 πήρε μέρος σε 10 Grand Prix ως αντικαταστάτης κάποιου αναβάτη της Yamaha που είχε τραυματιστεί, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στην αγωνιστική του καριέρα έχει πετύχει νίκες και βάθρα στο MotoGP.
Το μεγάλο θέμα για την Yamaha είναι ο κινητήρας, ο οποίος λόγω του γεγονότος ότι είναι τετρακύλινδρος σε σειρά υπολείπεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό που χρησιμοποιεί V4. Η Yamaha έχει ξεκινήσει μια συνεργασία με την Marmorini στον σχεδιασμό του νέου κινητήρα για το 2024. Αυτόν τον κινητήρα όμως δεν θα μπορεί να τον χρησιμοποιήσει ο Κράτσλοου στον αγώνα του Μοτέγκι λόγω των περιορισμών στους κανονισμούς.
Θυμίζουμε ότι το Grand Prix της Ιαπωνίας πραγματοποιείται την 1η Οκτωβρίου.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!