WRC – Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Προηγείται ο Νεβίλ, σχεδόν πρωταθλητής ο Ροβάνπερα (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
WRC – Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Προηγείται ο Νεβίλ, σχεδόν πρωταθλητής ο Ροβάνπερα (vid)
Το σκέλος του Σαββάτου ήταν επεισοδιακό και εκτός από αλλαγή στην κορυφή, ουσιαστικά έδωσε τέλος και στη μάχη του τίτλου.

Αγκαλιά με τον δεύτερο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του στο WRC είναι ο Κάλε Ροβάνπερα. Μπορεί ο οδηγός της Toyota Gazoo Racing WRC να έχει απωλέσει τα ηνία στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης αφού ανέκτησε την κορυφή ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai Motorsport, όμως η έξοδος του Έλφιν Έβανς με το δεύτερο Yaris Rally1, ουσιαστικά έχει δώσει τέλος στη σεμνή τελετή.

Ο Έβανς έκανε μεγαλύτερο λάθος

Ο Ροβάνπερα ξεκίνησε το σκέλος του Σαββάτου με προβάδισμα 36.4 δευτερολέπτων έναντι του Νεβίλ και έξι ασφάλτινες ειδικές διαδρομές σε ασφάλτινους δρόμους της Τσεχίας και της Αυστρίας.

Το λάθος του στη δεύτερη ειδική της ημέρας όταν ένα τετ α κε, επέτρεψε ουσιαστικά στον Βέλγο να τον «προσπεράσει», ναι μεν πλήγωσε τις ελπίδες του για νίκη αλλά ήταν… μηδαμινό μπροστά στο λάθος του έτερου διεκδικητή του τίτλου.

Ο Έβανς πίεζε για να καλύψει τη μεγάλη μεταξύ τους απόσταση αφού για να μεταφέρει τη μάχη στον τελευταίο γύρο της σεζόν, έπρεπε να πάρει περισσότερους βαθμούς από τον Ροβάνπερα.

Μία γλιστερή δεξιά στροφή τον έβγαλε εκτός δρόμου, έστειλε το Yaris σε μία αποθήκη και τον διέλυσε όποιες ελπίδες είχε για τον τίτλο.


Ο Ουαλός θα επανεκκινήσει την Κυριακή αλλά αν δεν εγκαταλείψει ο Ροβάνπερα ή έστω αν δεν πάθει κάτι που να τον ρίξει πιο πίσω στην κατάταξη, ο τίτλος θα κριθεί πρόωρα.

Στην κορυφή ο Νεβίλ

Μετά το «δώρο» του 23χρονου, ο Νεβίλ είναι 26 δευτερόλεπτα μπροστά και πρέπει απλά να κάνει κάτι στο οποίο έχει αποτύχει στο παρελθόν: να αποφύγει ένα λάθος που θα του στερήσει μία σχεδόν σίγουρη νίκη.

Τρίτος αλλά πολύ μακριά είναι ο Όιτ Τάνακ με το Puma Rally1 της M-Sport Ford. O Εσθονός είχε προβλήματα με το χειρόφρενο αλλά και πάλι, είναι μισό λεπτό μπροστά από το Yaris του Σεμπαστιέν Οζιέ που κέρδισε έδαφος το Σάββατο.

Μεγάλη μάχη γίνεται για την πέμπτη θέση, με έναν ακόμα οδηγό της Toyota, τον Τακαμότο Κατσούτα, να είναι 10 δευτερόλεπτα μπροστά από το Hyundai i20 N Rally1 του Τεέμου Σούνινεν.

Η κατάταξη

1 Νεβίλ (Hyundai i20 N Rally1 HYBRID) 2h18m34.5s
2 Ροβάνπερα (Toyota GR YARIS Rally1 HYBRID) +26.2s
3 Τάνακ (Ford Puma Rally1 HYBRID) +1m49.1s
4 Οζιέ (Toyota GR YARIS Rally1 HYBRID) +2m20.2s
5 Κατσούτα (Toyota GR YARIS Rally1 HYBRID) +2m47.9s
6 Σούνινεν (Hyundai i20 N Rally1 HYBRID) +2m58.8s
7 Μουνστέρ (Ford Puma Rally1 HYBRID) +3m52.2s
8 Λουμπέ (Ford Puma Rally1 HYBRID) +9m05.8s
9 Φορμό (Ford Fiesta Rally2) +9m12.3s
10 Λίντχολμ (Hyundai i20 Rally2) +9m18.8s

Η επόμενη ημέρα

Το τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, μοιράζεται ξανά στα εδάφη δύο χωρών: σε Αυστρία και Γερμανία. Περιλαμβάνει συνολικά τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες).

Με το δεύτερο πέρασμα από την «Passauer Land» να αποτελεί και την Power Stage που χαρίζει επιπλέον βαθμούς.

Φωτογραφίες: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!