Η Vespa ξεπέρασε σε αξία το 1 δις ευρώ
Η Vespa για πολλούς δεν είναι απλά μια μάρκα που κατασκευάζει όμορφα scooter, αλλά αντιπροσωπεύει έναν τρόπο ζωής. Ουσιαστικά έχει αποκτήσει την έννοια του συμβόλου της μόδας, της ελευθερίας και της μοναδικότητας στην αστική μετακίνηση γοητεύοντας εκατομμύρια αναβάτες σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη της Interbrand αποδείχτηκε ότι η εμπορική αξία της μάρκας Vespa έχει ξεπεράσει πλέον το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, κατατάσσοντάς την ανάμεσα στις κορυφαίες μπράντες σε όλο τον κόσμο.
Η ανάλυση των 10 παραγόντων που συνθέτουν την ανταγωνιστική δύναμη της μάρκας, οι οποίοι περιλαμβάνονται στη μελέτη της Interbrand, επιβεβαιώνει ότι η Συμπάθεια και η Μοναδικότητα είναι ισχυρά σημεία για τη Vespa, αποδεικνύοντας όχι μόνο τη βαθιά εγγύτητα μεταξύ αυτού του εμβλήματος και των πελατών του, αλλά και την ικανότητά του να αναπτύσσει συναισθηματική σύνδεση μαζί τους μέσα από εξαιρετικά διαφοροποιημένες και καινοτόμες δράσεις.
Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες ιδιόκτητες τεχνικές αποτίμησης επωνυμίας, ενσωματώνοντας στη χρηματοοικονομική ανάλυση πρωτογενή και ποσοτικά δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσω μιας παγκόσμιας έρευνας αγοράς, που πραγματοποιήθηκε σε 10 βασικές αγορές αναφοράς για τη Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία).
Τα αποτελέσματα των εις βάθος αναλύσεων αποκαλύπτουν ότι η Vespa επιβεβαιώνεται ως μάρκα μόδας και lifestyle σε δύο τροχούς, που προβάλλεται στο μέλλον με μια ξεκάθαρη στρατηγική, αναδεικνύοντας τη σχέση που έχει με το παγκόσμιο κοινό της που την ακολουθεί και την αγαπά.
Ο Μανφρέντι Ρίκα, Επικεφαλής Διεθνούς Στρατηγικής της Interbrand, σχολίασε: «Συχνά γίνεται κατάχρηση του όρου εμβληματικό, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να χαρακτηριστεί αυτή η μάρκα. Η Vespa είναι μια ιστορική μάρκα, που όμως εξελίσσεται συνεχώς. Είναι κατ’ ουσία ιταλική και ωστόσο αγαπήθηκε παγκοσμίως. Είναι μία premium μάρκα, όμως ανοιχτή σε όλους. Το έργο αποτίμησης όχι μόνο προσδιορίζει σε αριθμούς την επιτυχία αυτής της μάρκας, αλλά δείχνει ότι η Vespa αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της, μία διασταύρωση κινητικότητας, έκφρασης και κουλτούρας. Το διαμέτρημα και η επιτυχία των συνεργασιών της μάρκας μιλούν από μόνα τους».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!