Νεβίλ στο Gazzetta: «Πολύ δύσκολο το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, θα ήθελα υπερειδική στο ΟΑΚΑ»
Για δεύτερη φορά μετά το 2022, η Hyundai Motorsport έκανε το εκπληκτικό 1-2-3 στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Όπως τότε, έτσι και φέτος ο Τιερί Νεβίλ στάθηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο 36χρονος Βέλγος οδήγησε γρήγορα το i20 N Rally1 στις σκληρές ειδικές διαδρομές της Ελλάδας, απέφυγε τα ρίσκα και στο τέλος φεύγει από τη χώρα μας με ένα σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα.
Ο Νεβίλ μίλησε στο gMotion του Gazzetta αμέσως μετά το τέλος του αγώνα.
«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Από τις αναγνωρίσεις αντιληφθήκαμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολες οι συνθήκες για τα αυτοκίνητα με κίνδυνο για κλαταρίσματα. Η προσέγγισή μας ήταν λίγο διαφορετική, προσπαθήσαμε να περάσουμε τις ειδικές χωρίς απρόοπτα. Απέδωσε και επιστρέφουμε στη βάση μας με τη νίκη και μεγαλύτερο προβάδισμα στις βαθμολογίες οδηγών και ομάδων. Ήταν αυτό που χρειαζόμασταν».
The best feeling!! 🏆 pic.twitter.com/xWVdkRt4lN
— Thierry Neuville (@thierryneuville) September 8, 2024
Τι σού άρεσε στο φετινό αγώνα και τι όχι;
«Σε γενικές γραμμές το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις ήταν εξαιρετικό. Ίσως το πρόγραμμα του Σαββάτου ήταν πολύ μεγάλο σε διάρκεια. Θα μου άρεσε η υπερειδική να γινόταν και πάλι στο ΟΑΚΑ, όπως πριν δύο χρόνια. Ήταν πολύ ωραία η ατμόσφαιρα και με πολύ κόσμο. Η φετινή ήταν αρκετά αργά, μετά από μια δύσκολη μέρα. Επίσης ορισμένες ειδικές διαδρομές ήταν πολύ σκληρές και προκάλεσαν κλαταρίσματα ελαστικών και ζημιές στα αυτοκίνητα. Αυτές οι ειδικές ίσως πρέπει να αφαιρεθούν από το πρόγραμμα του αγώνα. Να γίνονται κάθε δεύτερη ή τρίτη χρονιά».
Victory vibes! 🥳#WRC | #AcropolisRally 🇬🇷 pic.twitter.com/AnGNYG3hoJ
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 8, 2024
Το βαθμολογικό σου προβάδισμα θεωρείς ότι σου εξασφαλίζει τον τίτλο; Το νέο βαθμολογικό σύστημα θα σε βοηθήσει;
«Όχι, για όλους είναι το ίδιο. Απλά βελτιώσαμε την προσέγγισή μας. Πιέσαμε ορισμένες Κυριακές αγώνων και πήραμε αρκετούς βαθμούς, ρισκάροντας στην Power Stage. Το να ξεκινάμε πρώτοι στις ειδικές από την αρχή της σεζόν δεν ήταν εύκολο. Προσπαθούσαμε σε κάθε αγώνα να βρισκόμαστε σε καλή θέση και την Κυριακή να κυνηγάμε τους επιπλέον βαθμούς. Μέχρι στιγμής αυτό έχει αποδώσει».
Ποια είναι η διαφορά από το να πηγαίνεις γρήγορα στις ειδικές και το να πηγαίνεις υπερβολικά γρήγορα;
«Η διαφορά είναι πολύ μικρή. Πρέπει να κινείσαι στη σωστή αγωνιστική γραμμή, αν και αυτό δεν αρκεί πάντα».
Photo Credits: Gazzetta
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!