Yamaha MT-07 2025: Επιτέλους με ηλεκτρονικά βοηθήματα (vid)

Νίκος Βιτσιλάκης
Yamaha MT-07 2025: Επιτέλους με ηλεκτρονικά βοηθήματα (vid)
Ένα καθοριστικό για την κατηγορία του μοντέλο αποκτά περισσότερη τεχνολογία, υψηλότερες προδιαγραφές και ακόμα πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, ατενίζοντας το μέλλον με αυξημένη αυτοπεποίθηση.

Ως η μοτοσυκλέτα που επαναπροσδιόρισε την κατηγορία των δικύλινδρων naked από την κυκλοφορία της το 2014, το MT-07 συγκαταλέγεται στα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη για πάνω από μια δεκαετία. Αγκαλιάζοντας τη φιλοσοφία της «Σκοτεινής πλευράς της Ιαπωνίας», το MT-07 ξεχώρισε με το φουτουριστικό τoυ στυλ και τον ροπάτο κινητήρα, που έχει αποκτήσει λεγεώνες θαυμαστών σε όλο τον κόσμο. Η επιθετική και ορισμένες φορές ριζοσπαστική εμφάνιση έχει κάνει τη σειρά MT αντικείμενο λατρείας, εμπνέοντας μια νέα γενιά μοτοσυκλετιστών να κινηθούν με δύο τροχούς και να βιώσουν μια οδηγική εμπειρία που μόνο όσοι ανήκουν στην κοινότητα MT μπορούν να καταλάβουν.

Yamaha MT-07

Για το 2025, η Yamaha καλωσορίζει το νεότερο μέλος της οικογένειας, το οποίο πέραν της νέας εμφάνισης και των υψηλότερων προδιαγραφών, διαθέτει και τη δυνατότητα επιλογής του νέου αυτόματου - σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων Y-AMT. Η πρώτη γενιά ΜΤ-07 είχε άμεση επιτυχία καθώς συνδύαζε χαμηλό βάρος και κινητήρα CP2 πρώτης γενιάς. Αυτά τα συστατικά παραμένουν στο επίκεντρο του νέου μοντέλου 2025, πλέον προσθέστε ένα αναθεωρημένο πλαίσιο και μια σειρά από προσαρμόσιμα προγράμματα οδήγησης, καθώς και την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T και ενός βελτιωμένου ήχου από τον κινητήρα, ο οποίος έχει αναπτυχθεί για να δημιουργήσει έναν ακόμη ισχυρότερο δεσμό μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας. To αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας εύχρηστης μοτοσυκλέτας μεσαίου κυβισμού, ενός διασκεδαστικού μοντέλου που βρίσκεται στο στοιχείο του είτε χρησιμοποιείται για καθημερινή μετακίνηση είτε στο ορεινό οδικό δίκτυο και σε στροφές.

Υψηλότερες προδιαγραφές, χαμηλότερο βάρος

Ενώ η τεχνολογία που προστέθηκε στο MT-07 του 2025 λογικά θα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του συνολικού βάρους κατά 4,5 κιλά, το νέο μοντέλο ζυγίζει μόλις 183 κιλά, δηλαδή είναι κατά ένα ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Η υιοθέτηση νέων τροχών που έχουν κατασκευαστεί μέσω της πατενταρισμένης spinforging διαδικασίας της Yamaha, εξοικονομεί σχεδόν μισό κιλό από το μη αναρτώμενο βάρος, μειώνοντας το γυροσκοπικό αποτέλεσμα κατά την οδήγηση και συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας πιο ευέλικτης μοτοσυκλέτας, ενώ εξαρτήματα όπως η μπαταρία και η τριπλή βάση τιμονιού από χυτό αλουμίνιο προσφέρουν επίσης σημαντική εξοικονόμηση βάρους. Μόνο η μινιμαλιστική εξωτερική σχεδίαση της MT-07 τέταρτης γενιάς έχει προσφέρει εξοικονόμηση βάρους που φτάνει τα 600 γραμμάρια. Εξαρτήματα όπως το φίλτρο αέρα, η αλυσίδα, ακόμη και η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι παραδείγματα εξαρτημάτων που έχουν επανασχεδιαστεί για την εξοικονόμηση λίγων γραμμαρίων.

 

Τελείως νέα σχεδίαση

Η έκδοση MT-07 Yamaha 4ης γενιάς διαθέτει ολικά νέα σχεδίαση και μια εντελώς ανασχεδιασμένη μονάδα προβολέα LED. Η πρώτη γενιά MT-07 δημιούργησε ένα νέο είδος που βασιζόταν στην ιδέα «Cool Urban Sports», με έμπνευση από την αστική υποκουλτούρα που επικρατεί στους δρόμους της Ιαπωνίας. Στις δύο επόμενες γενιές αγκάλιασε τη σχεδιαστική φιλοσοφία της «Σκοτεινής πλευράς της Ιαπωνίας» αλλά συνέχισε να διατηρεί μια δομή «double deck». Η ίδια φιλοσοφία διατηρήθηκε και στο μοντέλο τέταρτης γενιάς, ενώ παράλληλα αναπτύχθηκε η ποιότητα στην προσεκτικά διαμορφωμένη εξωτερική σχεδίαση.

Yamaha MT-07

Ενώ μεγάλο μέρος της μηχανικής έχει επικεντρωθεί στη μείωση του βάρους και στη διατήρησή του στο ελάχιστο δυνατό επίπεδο, οι σχεδιαστές θέλησαν να διατηρήσουν ένα σχετικό όγκο στη νέα τους δημιουργία, διασφαλίζοντας ότι οι Ευρωπαίοι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν πραγματικά να απολαύσουν μια μοτοσυκλέτα πλήρους μεγέθους. Στο μπροστινό μέρος το ΜΤ-07 έχει μια μονάδα προβολέων LED μικρών διαστάσεων, ενώ έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στην τοποθέτηση των σωλήνων και των καλωδίων για να διατηρηθεί μια καθαρή εμφάνιση μέσω του μικρών διαστάσεων ρεζερβουάρ καυσίμου και της νέας ουράς, η οποία έχει επίσης ξεχωριστή εμφάνιση.
Τεχνικά, έχει ληφθεί μεγάλη προσοχή για να διασφαλιστεί ότι τα εξωτερικά μέρη της μοτοσυκλέτας θα είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερα, με τα πλαϊνά καπάκια να είναι κατά 600 γραμμάρια ελαφρύτερα από το προηγούμενο μοντέλο.

Ντεμπούτο για YCCT και YRC

Στο MT-07 του 2025 εμφανίζεται για πρώτη φορά το σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Chip Controlled Throttle της Yamaha, το οποίο στο παρελθόν είχε χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς MT. Η χρήση της τεχνολογίας "ride-by-wire" επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να χρησιμοποιεί μια μεγάλη σειρά ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Η απόκριση στο γκάζι περιλαμβάνει πλέον τρεις ρυθμίσεις YRC (Σύστημα ελέγχου πορείας), οι οποίες αλλάζουν τα χαρακτηριστικά ισχύος ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη και τις συνθήκες του δρόμου. Το YCC-T διευκολύνει το στάνταρ σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με διακόπτη απενεργοποίησης και τη μετάδοση Y-AMT και επιτρέπει την τοποθέτηση του τρίτης γενιάς quickshifter της Yamaha στη βασική έκδοση ως προαιρετικό αξεσουάρ. Αποκλειστικά για την έκδοση ΜΤ-07 Υ-ΑΜΤ το cruise control ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

Yamaha MT-07

Το σύστημα YRC παρέχεται με δύο εργοστασιακές λειτουργίες: "Sport" και "Street", με μια τρίτη 'Custom" ρύθμιση που μπορεί να καθοριστεί από το χρήστη μέσω του πίνακα οργάνων TFT ή της δωρεάν εφαρμογής MyRide. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις χαρτογραφήσεις ισχύος και δύο επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης, καθώς και τη δυνατότητα απενεργοποίησης της παρέμβασης. Το πρόγραμμα Sport έχει αναπτυχθεί για πιο δυναμική οδήγηση, σε περιβάλλοντα όπως οι πίστες ή οι δρόμοι με στροφές. Έχει εκ των προτέρων ρυθμιστεί για να προσφέρει τον χάρτη ισχύος με τη μεγαλύτερη απόκριση (PWR1) και το χαμηλότερο επίπεδο λειτουργίας του ελέγχου πρόσφυσης (TCS1). Το πρόγραμμα Street έχει σχεδιαστεί για καθημερινή χρήση. Παρέχει πιο ήπια απόδοση της ισχύος (PWR2) και το υψηλότερο επίπεδο παρέμβασης του ελέγχου πρόσφυσης (TCS2).

Μια τρίτη ρύθμιση ισχύος (PWR3) παρέχει την πιο ήπια απόδοση και είναι κατάλληλη για βρεγμένο οδόστρωμα και συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε από τις τρεις αποδόσεις της ισχύος, καθώς και από τις τρεις ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης (συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας πλήρους απενεργοποίησης της παρέμβασης), για να προχωρήσει στη δική του διαμόρφωση.

Yamaha MT-07

Για το MT-07 με μετάδοση Y-AMT, πρόσθετες ρυθμίσεις YRC αντικατοπτρίζουν περαιτέρω το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Στη ρύθμιση με χειροκίνητη λειτουργία (MT), το MT-07 Y-AMT χρησιμοποιεί τους ίδιους τρόπους λειτουργίας με τη χειροκίνητη έκδοση. Κάθε μία από τις δύο ρυθμίσεις AT διαθέτει τη δική της λειτουργία YRC. Όταν βρίσκεται στο D, το σύστημα παρέχει ισορροπημένο συνδυασμό απόκρισης του γκαζιού, TCS και αλλαγής ταχυτήτων, ώστε να παρέχει μια καλή ρύθμιση σε όλες τις συνθήκες. Στο πρόγραμμα D+, το YRC προσφέρει διαφορετικό επίπεδο παρέμβασης του TCS και διατηρεί για περισσότερο χρόνο την κάθε σχέση.

Νέα θέση οδήγησης

Εκτός από την φρέσκια εξωτερική σχεδίαση της MT-07, η αναθεωρημένη θέση οδήγησης προσφέρει πιο σπορ αίσθηση, καθώς και καλύτερη σύνδεση του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα. Με στενό προφίλ και ύψος σέλας στα 805 χιλ., το MT-07 του 2025 είναι προσβάσιμο για ένα ευρύ φάσμα αναβατών. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, η θέση του τιμονιού είναι πιο εργονομικά σχεδιασμένη. Το φαρδύτερο κατά 18 χιλιοστά τιμόνι είναι τοποθετημένο 22 χιλιοστά χαμηλότερα και 9,3 χιλιοστά πιο πίσω, ενώ τα μαρσπιέ έχουν μεταφερθεί 10 χιλιοστά χαμηλότερα για να συμβάλλουν σε αυξημένο χώρο για τα πόδια. Για να γίνει η μοτοσυκλέτα πιο εύκολα προσβάσιμη, το κάλυμμα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι στενότερο, παρόλο που φιλοξενεί το νέο ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T και τα κανάλια για το νέο σύστημα ακουστικής ενίσχυσης. Η σχεδίαση διευκολύνει την καλή επαφή των γόνατων του αναβάτη με το ρεζερβουάρ καυσίμου, εμπνέοντας μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια των στροφών. Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι νέα, αλλά διατηρεί την ίδια χωρητικότητα 14 λίτρων όπως πριν. Περαιτέρω ενίσχυση της άνεσης προσφέρει η νέα δύο τμημάτων σέλα, οι οποία έχει αναθεωρημένο μέγεθος, σχήμα και αφρώδες υλικό, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη.

Κινητήρας με βελτιωμένο ήχο

Το MT-07 τέταρτης γενιάς διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα ακουστικής ενίσχυσης που πραγματικά ανεβάζει την ηχητική εμπειρία κατά την οδήγηση. Η εισαγωγή έχει μεταποιηθεί ώστε να βελτιστοποιεί τον ήχο του κινητήρα όταν ανοίγει το γκάζι, δημιουργώντας χαρακτηριστικό ήχο ειδικά κατά την επιτάχυνση σε μεσαίες στροφές. Για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα, οι μηχανικοί έχουν αλλάξει το μέγεθος, το σχήμα και τη διάταξη των εξαρτημάτων εισαγωγής, όπως το φίλτρο αέρα, ο αγωγός εισαγωγής, η χοάνη εισαγωγής και τα καλύμματα εισαγωγής. Ο ίδιος ο ενισχυτής ήχου αποτελείται από τέσσερα ανοίγματα στο νέο κάλυμμα του ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο ενισχύει τον βελτιστοποιημένο ήχο του κινητήρα και διοχετεύει τα προσεκτικά σχεδιασμένα ηχητικά κύματα προς τον αναβάτη. Το αποτέλεσμα είναι πιο εμφανές κατά την έξοδο από αργές στροφές με το γκάζι στο 25-50%.

Νέα ανάρτηση και ακτινικά φρένα

Ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών κοσμεί το μπροστινό μέρος του νέου MT-07 και προσφέρει καλύτερη αίσθηση του μπροστινού συστήματος, καθώς και πιο μοντέρνα, premium εμφάνιση. Το ανεστραμμένο πιρούνι συνδυάζεται με το νέο πλαίσιο για να προσφέρουν μια πιο σπορ εμπειρία οδήγησης, ενώ η νέα τριπλή βάση τιμονιού από χυτό αλουμίνιο εμφανίζεται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού της Yamaha. Το νέο πιρούνι είναι κατά σχεδόν μισό κιλό ελαφρύτερο από το προηγούμενο και έχει σημαντικό ρόλο στο συνολικό πρόγραμμα εξοικονόμησης βάρους.

Yamaha MT-07

Στον πίσω τροχό, το αμορτισέρ και το μοχλικό έχουν βελτιστοποιηθεί για να συμπληρώνουν το νέο πιρούνι, αλλά και άλλες εξελίξεις που έχουν γίνει στο πλαίσιο. Η πίσω ανάρτηση ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, γεγονός που δίνει στους αναβάτες την επιλογή να την προσαρμόσουν σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις.

Μαζί με τη νέα ανάρτηση, οι διπλές τετραπίστονες δαγκάνες φρένων με ακτινική τοποθέτηση υιοθετούνται επίσης για πρώτη φορά σε MT-07. Αυτά προσφέρουν βελτιωμένη ακαμψία, για ισχυρότερη και πιο σταθερή ισχύ πέδησης.

Συμπλέκτης A&S

Χρησιμοποιώντας δύο έκκεντρα, ένα υποβοήθησης και ένα ολίσθησης, ο συμπλέκτης συμβάλλει σε πιο ομαλή και σταθερή συμπεριφορά κατά τα κατεβάσματα ταχυτήτων και μειώνει τη δύναμη που απαιτείται για την πίεση της μανέτας του συμπλέκτη κατά περίπου 22%. Ο A&S συμπλέκτης αναστέλλει την μεγαλύτερη από την αναμενόμενη μεταφορά της ροπής στον πίσω τροχό και το υπερβολικό φρενάρισμα του κινητήρα που ενδέχεται να προκληθούν από τα κατεβάσματα ταχυτήτων, παρέχοντας μεγαλύτερη σιγουριά και ακρίβεια στις εισόδους σε στροφές, ενώ το επίπεδο ολίσθησης στο τελευταίο μοντέλο έχει ρυθμιστεί με ακρίβεια για να προσφέρει ένα επίπεδο φρεναρίσματος του κινητήρα απόλυτα ταιριαστό με τη σπορ φύση της μοτοσυκλέτας.

Ανανεωμένο πλαίσιο

Το τέταρτης γενιάς MT-07 έχει εξοπλιστεί με ένα αναθεωρημένο πλαίσιο, το οποίο έχει τροποποιηθεί για να προσφέρει βελτιωμένο χειρισμό και για να διευκολύνει την προσαρμογή της νέας τεχνολογίας που πλέον διατίθεται ως βασικός εξοπλισμός. Χρησιμοποιώντας ατσάλινους σωλήνες για υψηλού επιπέδου ακαμψία και αντοχή, το πλαίσιο έχει το ίδιο βάρος με το MT-07 προηγούμενης γενιάς. Παραμένει στα περίπου 14,8 κιλά, παρά το γεγονός ότι προσφέρει αυξημένη στρεπτική, διαμήκη και πλευρική ακαμψία κατά 12 ως 13%. Συγκεκριμένα, η άρθρωση του ψαλιδιού διαφέρει σημαντικά από του προηγούμενου μοντέλου, με νέο σχήμα, πάχος και στήριξη που το καθιστούν κρίσιμο στοιχείο για την ισορροπία της μοτοσυκλέτας και της ευελιξίας της.

Yamaha MT-07

Αν και μοιάζει σε εμφάνιση με το πλαίσιο του προηγούμενου μοντέλου, μόνο η βάση του τιμονιού παραμένει ίδια. Η διάμετρος και το πάχος των χαλύβδινων σωλήνων έχουν αναθεωρηθεί παντού, όπως και των πλακών ενίσχυσης. Οι αλλαγές έγιναν όχι μόνο για να βελτιωθούν τα χαρακτηριστικά χειρισμού αλλά και για να προσαρμοστούν το νέο γκάζι YCC-T και η μετάδοση Y-AMT, χωρίς να επηρεαστεί η χωρητικότητα του φίλτρου αέρα ή του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Το σημαντικά βελτιωμένο πλαίσιο συνδυάζεται με ένα αναθεωρημένο ψαλίδι. Ο ασύμμετρος σχεδιασμός αποτελεί μέρος του DNA της μοτοσυκλέτας από την κυκλοφορία της το 2014 και σε αυτό το μοντέλο τέταρτης γενιάς αναθεωρείται για πρώτη φορά. Οι επάνω επιφάνειες έχουν μειωθεί για εξοικονόμηση βάρους και για μια πιο σύγχρονη εμφάνιση, ενώ η ακαμψία έχει βελτιστοποιηθεί για τέλειο συνδυασμό με το νέο πλαίσιο και το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλ.

Νέοι τροχοί και ελαστικά

Το νεό MT-07 χρησιμοποιεί μια ολοκαίνουργια σχεδίαση τροχών που έχουν κατασκευαστεί με την κατοχυρωμένη τεχνική spinforging της Yamaha. Η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας λεπτότερης και επομένως ελαφρύτερης ζάντας χωρίς συμβιβασμούς σε ότι αφορά την αντοχή. Ως αποτέλεσμα, η μοτοσυκλέτα διαθέτει κατά 480 γραμμάρια ελαφρύτερους τροχούς από του προηγούμενου μοντέλου, οι οποίοι συμβάλουν σε μείωση της αδράνειας κατά 4%, τόσο μπροστά όσο και πίσω. Αυτοί οι ελαφριοί τροχοί όχι μόνο συνεισφέρουν στη συνολική μείωση της μάζας του οχήματος αλλά και στην αύξηση της ευελιξίας λόγω της μειωμένης αδράνειας, ειδικότερα στο μπροστινό μέρος.

Οι τροχοί SpinForged συνδυάζονται με ελαστικά Dunlop Sportmax Q5A, τα οποία είναι γνωστά για την παροχή ελαφριάς αίσθησης στον χειρισμό, σε συνδυασμό με ανθεκτικότητα και εξαιρετικές δυνατότητες σε κάθε περιβάλλον οδήγησης. Είναι εξίσου εξαιρετικά σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα, καθώς και σε μια ευρύτατη γκάμα χρήσεων.

Οθόνη TFT και συνδεσιμότητα

Το MT-07 του 2025 είναι εξοπλισμένο με μια πλήρως έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών που προσφέρει τέσσερα διαφορετικά θέματα θέασης, τα οποία μπορεί να επιλέξει ο αναβάτης μέσω των διακοπτών του τιμονιού. Εκτός από το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, τα όργανα περιλαμβάνουν μετρητή καυσίμου, μέση κατανάλωση, θερμοκρασία αέρα και ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων. Όλες οι διατάξεις δίνουν μεγάλη προτίμηση στο ταχύμετρο, αλλά παρουσιάζουν τις πληροφορίες με διαφορετικούς τρόπους, ώστε να ταιριάζουν με το γούστο του αναβάτη ή το στυλ οδήγησης. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να συνδεθεί με το smartphone του αναβάτη μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide. Η εφαρμογή επιτρέπει στον αναβάτη να δέχεται κλήσεις εν κινήσει και να διαχειρίζεται τη μουσική ενώ οδηγεί, καθώς και να κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις των προγραμμάτων YRC της μοτοσυκλέτας.

Yamaha MT-07

Οι αναβάτες μπορούν επίσης, να εγκαταστήσουν τη δωρεάν εφαρμογή Garmin StreetCross και να τη συνδέσουν με την οθόνη του MT-07 για να έχουν πλοήγηση από στροφή σε στροφή, καθώς και πληροφορίες για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο.

ΜΤ-07 Υ-ΑΜΤ

Το σύστημα της αυτόματης σειριακής μετάδοσης (Y-AMT) της Yamaha, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο MT-09 Y-AMT, κάνει το ντεμπούτο του στην πλατφόρμα CP2 με το MT-07 Y-AMT του 2025. Το σύστημα εξαλείφει την ανάγκη για χειροκίνητο συμπλέκτη και δίνει στον αναβάτη την ελευθερία να επιλέξει χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων μέσω ενός μοχλού τύπου «see-saw», ο οποίος είναι τοποθετημένος στην αριστερή πλευρά του τιμονιού και λειτουργεί με το δάχτυλο του χεριού. Επίσης, μπορεί να επιλέξει την απόλαυση που προσφέρει η πλήρως αυτοματοποιημένη αλλαγή ταχυτήτων μέσω του ενός από τα δύο προγράμματα ΑΤ.

Στην Αυτόματη Μετάδοση (AT) ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ D και D+. Οι δύο επιλογές προσφέρουν διαφορετικό μοτίβο στην αλλαγή ταχυτήτων. Η D προσφέρει μια ισορροπημένη αλλαγή για καθημερινή οδήγηση, ενώ η D+ παρέχει πιο σπορ οδήγηση με ανεβάσματα ταχυτήτων σε υψηλότερες στροφές. Η τεχνολογία Y-AMT λειτουργεί αρμονικά με τους τρόπους οδήγησης MT-07 YRC και προσαρμόζει περαιτέρω τα χαρακτηριστικά ισχύος και τις ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης ανάλογα με το είδος οδήγησης που απαιτεί ο αναβάτης. Το MT-07 Y-AMT διαθέτει επίσης σύστημα Cruise Control για πιο χαλαρωτικές διαδρομές σε μεγάλα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.

Yamaha MT-07

Για την απολύτως πιο σπορ εμπειρία οδήγησης, η ρύθμιση MT (Manual Transmission) σχεδιάστηκε για να προσφέρει πλήρη έλεγχο στον αναβάτη. Οι αλλαγές ταχυτήτων εκτελούνται με το χέρι μέσω ενός διακόπτη στο αριστερό χειριστήριο του τιμονιού. Οι αναβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τον αντίχειρα και τον δείκτη τους για να ανεβάσουν ταχύτητα με το μοχλό (συν) και για να κατεβάσουν με το μοχλό (μείον). Επίσης, μπορούν να επιλέξουν τον χειρισμό με ένα δάχτυλο για την απόλυτη σπορ εμπειρία οδήγησης. Χρησιμοποιώντας μόνο τον δείκτη του χεριού τους, μπορούν να ανεβάσουν σχέση τραβώντας τον μοχλό (συν) και να κατεβάσουν σχέση πιέζοντάς τον.
Εφόσον δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί την μανέτα του συμπλέκτη ο αναβάτης, μπορεί να υπολογίσει τις αλλαγές ταχυτήτων ευκολότερα και έτσι να εστιάσει στην οδήγηση και στον υπόλοιπο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Καθώς δεν διαθέτει παραδοσιακά λεβιέ ταχυτήτων, ο αναβάτης μπορεί επίσης να τοποθετεί το κάτω μέρος του σώματός του στις στροφές.

Το μικρό βάρος της τεχνολογίας Y-AMT διασφαλίζει το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας MT-07 Y-AMT με βάρος μόλις 186 κιλών, καθιστώντας την μια μοτοσυκλέτα που είναι ακόμα πιο προσιτή για τους αναβάτες που αναζητούν την πρώτη τους μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, καθώς και πιο έμπειρους αναβάτες που θέλουν μια μοτοσυκλέτα πλήρους μεγέθους, η οποία είναι εύχρηστη και συναρπαστική, χωρίς συμβιβασμούς.

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά MT-07 2025

  • Επιλογή Y-AMT με σύστημα Cruise Control
  • Νέα μικρών διαστάσεων σχεδίαση και νέα θέση οδήγησης
  • Επανασχεδιασμένη μονάδα προβολέων LED με δύο λειτουργίες
  • Νέα πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone και πλοήγηση
  • Ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη, όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και τρεις τρόπους λειτουργίας
  • Προσαρμόσιμη εμπειρία οδήγησης με τις ρυθμίσεις του συστήματος ελέγχου οδήγησης της Yamaha (YRC)
  • Nέο πλαίσιο και ψαλίδι
  • Ακτινικά τοποθετημένες μπροστινές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
  • Νέο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ. και νέα πίσω ανάρτηση
  • Βελτιστοποιημένη ηχητική εμπειρία με τεχνολογία ακουστικής ενίσχυσης
  • Νέος δικύλινδρος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας EU5+ CP2 690 κ.εκ. με 2ΕΕΚ
  • Ελαφριές ζάντες SpinForged με ελαστικά Dunlop Sportmax
  • Συμπλέκτης A&S
  • Νέοι διακόπτες και αυτό-ακυρούμενα φλας με σύστημα ειδοποίησης για φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης

Χρώματα, διαθεσιμότητα

Τα νέα MT-07 και MT-07 Y-AMT θα είναι διαθέσιμα σε τρία χρώματα: Ice Storm, Icon Blue και Tech Black. Οι ημερομηνίες παράδοσης και οι τιμές στους Επίσημους Συνεργάτες της Yamaha στην Ευρώπη ποικίλλουν ανά περιοχή. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον με τον Επίσημο Συνεργάτη Yamaha στην περιοχή σας.

Φωτογραφίες: Yamaha

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!