Βαρυμπόμπη: Αυτό είναι το κόστος διέλευσης των ΙΧ από τα πλευρικά διόδια
Η γέφυρα της Βαρυμπόμπης είναι η πιο επιβαρυμένη στην εθνική οδό, καθώς κατασκευάστηκε πριν από 60 χρόνια. Από τη στιγμή που δεν είναι εφικτή η ανακατασκευή της, απαιτείται - σύμφωνα με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών - η κατεδάφισή της και η κατασκευή νέας στη θέση της.
Η τοπική κοινωνία όμως αντιδρά, καθώς αυτό το έργο έχει συνδεθεί με την λειτουργία σταθμού διοδίων στο σημείο, ενδεχόμενο που πέρα από το αυξημένος κόστος μετακινήσεων για τους κατοίκους θα προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόρηση στο δευτερεύον δίκτυο. Η τοποθέτηση και λειτουργία διοδίων στο σημείο προβλέπεται πάντως από τη σύμβαση παραχώρησης με τη Νέα Οδό. Όσο δεν λειτουργούν σταθμοί διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο και Χαλκίδα, το ελληνικό δημόσιο καταβάλλει ετησίως 25 εκατ. ευρώ στον παραχωρησιούχο, όπως έχει αναφέρει αρκετές φορές ο αρμόδιος Υφυπουργός Υποδομών.
Ο Νίκος Ταχιάος τοποθετήθηκε και πάλι επί του θέματος, μιλώντας στο Συνέδριο Green Deal Greece 2024. «Στις παραχωρήσεις ο χρήστης πληρώνει. Πόσο μπορούμε να δεχτούμε ότι θα μπορεί να πληρώσει κάποιος μία παρεχόμενη υπηρεσία στην Ελλάδα; Πόσο το αντέχει η κοινωνία και το πολιτικό σύστημα;», αναρωτήθηκε.
«Εδώ δεν μπορούμε να βάλουμε διόδια στην Κηφισιά της τάξης των 55 λεπτών του ευρώ. Τα πλευρικά διόδια της Κηφισιάς, τα οποία έχουν αναβληθεί. Στον Άγιο Στέφανο είναι κάτι παραπάνω», ανέφερε ο κ. Ταχιάος αποκαλύπτοντας πόσο θα είναι το κόστος των πλευρικών διοδίων στη Βαρυμπόμπη, σε περίπτωση που κάποια στιγμή λειτουργήσει σταθμός διοδίων.
Photo Credits: Gazzetta
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!