Κηφισός: Πώς θα απαλλαγούμε από 20.000 δρομολόγια φορτηγών ημερησίως
Η αντιμετώπιση της καθημερινής κυκλοφοριακής συμφόρησης στον Κηφισό δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από ένα υπουργείο, αλλά απαιτείται μία γενικότερη στρατηγική που εμπλέκει πολλούς φορείς. Ένα μέτρο περιορισμού του φαινομένου είναι η δημιουργία κέντρου εφοδιαστικής αλυσίδας για την Αττική στην περιοχή της Φυλής. Σε αυτό αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
«Στον Κηφισό η πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η κυβέρνηση είναι να κάνει ένα κέντρο εφοδιαστικής αλυσίδας στην ευρύτερη περιοχή της Φυλής, έτσι ώστε οι 20.000 κινήσεις που γίνονται στον Κηφισό, σε πολύ μικρές επιχειρήσεις που βρίσκονται στον άξονά του, να μετακινηθούν σε μια άλλη περιοχή. Με αυτόν τον τρόπο προσδοκούμε να μειωθεί η κίνηση στον Κηφισό», δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας στην ΕΡΤ1.
«Δεν μπορούμε ξαφνικά να προσθέσουμε μία λωρίδα κυκλοφορίας στον Κηφισό ή στην Αττική Οδό. Η Αττική χρειάζεται πρόσθετες παρεμβάσεις, επιδιώκουμε να τις προτεραιοποιήσουμε και με βάση τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία ή με πολιτικές όπως οι παραχωρήσεις να δούμε πώς μπορούμε να τις υλοποιήσουμε».
Ενιαίο εισιτήριο σε Μετρό και λεωφορεία Θεσσαλονίκης
Σχετικά με το αν και πότε θα υπάρξει ενιαίο εισιτήριο σε Μετρό και λεωφορεία Θεσσαλονίκης, ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε: «Στους 6 μήνες θα αξιολογήσουμε το πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τα μέσα, συνδυαστικά ή διακριτά, το πώς τη δια λειτουργικότητα αυτών των συστημάτων, αν χρειάζεται μόνο ενιαίο εισιτήριο και πώς αυτό θα επηρεαστεί από την επέκταση προς την Καλαμαριά έως το τέλος του 2025».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι έως το τέλος του έτους θα κυκλοφορούν συνολικά 400 νέα λεωφορεία στους δρόμους της Αττικής, με τον αριθμό αυτό να φθάνει έως το καλοκαίρι τα 950 λεωφορεία.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!