Πάτρα - Πύργος: Γιατί το πρώτο τμήμα είναι και το πιο δύσκολο στην κατασκευή (vid)

Κώστας Μπιτσικώκος
Πάτρα - Πύργος: Γιατί το πρώτο τμήμα είναι και το πιο δύσκολο στην κατασκευή (vid)
Το συνολικό μήκος του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος είναι 75 χλμ. και το μεγαλύτερο τμήμα του αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το προσεχές καλοκαίρι.

Σημαντική οφέλη στην οικονομία της Δυτικής Ελλάδας αλλά και την οδική ασφάλεια θα προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος όταν δοθεί στην κυκλοφορία. Ο σύγχρονος οδικός άξονας θα έχει μήκος 75 χλμ., με δύο λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και όριο ταχύτητας τα 120 χλμ/ώρα. Το μεγαλύτερο τμήμα του αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2025, με το υπόλοιπο να είναι έτοιμο τέλη 2025 - αρχές 2026.

Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι και τα πιο απαιτητικά για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, καθώς αποτελούν κομμάτι της παλαιάς χάραξης και τα έργα πραγματοποιούνται την ώρα που η κίνηση των αυτοκινήτων στον παλιό δρόμο, διεξάγεται κανονικά.

Συγκεκριμένα, το τμήμα των 13 χλμ. από το Μιντιλόγλι έως την Κάτω Αχαΐα αφορά διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού Πατρών-Πύργου, ενώ τα υπόλοιπα 62 χλμ. είναι κατασκευή σε νέα χάραξη μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας.

Σύμφωνα με τον Όμιλο ΑΒΑΞ, η κατασκευή του τμήματος Μιντιλόγλι – Καραίικα (μήκους 21,3 χλμ.) έχει προχωρήσει έως τον Οκτώβριο 2024 σε ποσοστό 53%.

 

Photo Credits: AVAX

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!