Πάτρα - Πύργος: Γιατί το πρώτο τμήμα είναι και το πιο δύσκολο στην κατασκευή (vid)
Σημαντική οφέλη στην οικονομία της Δυτικής Ελλάδας αλλά και την οδική ασφάλεια θα προσφέρει ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος όταν δοθεί στην κυκλοφορία. Ο σύγχρονος οδικός άξονας θα έχει μήκος 75 χλμ., με δύο λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και όριο ταχύτητας τα 120 χλμ/ώρα. Το μεγαλύτερο τμήμα του αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2025, με το υπόλοιπο να είναι έτοιμο τέλη 2025 - αρχές 2026.
Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι και τα πιο απαιτητικά για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, καθώς αποτελούν κομμάτι της παλαιάς χάραξης και τα έργα πραγματοποιούνται την ώρα που η κίνηση των αυτοκινήτων στον παλιό δρόμο, διεξάγεται κανονικά.
Συγκεκριμένα, το τμήμα των 13 χλμ. από το Μιντιλόγλι έως την Κάτω Αχαΐα αφορά διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού Πατρών-Πύργου, ενώ τα υπόλοιπα 62 χλμ. είναι κατασκευή σε νέα χάραξη μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας.
Σύμφωνα με τον Όμιλο ΑΒΑΞ, η κατασκευή του τμήματος Μιντιλόγλι – Καραίικα (μήκους 21,3 χλμ.) έχει προχωρήσει έως τον Οκτώβριο 2024 σε ποσοστό 53%.
Photo Credits: AVAX
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!