«Δεν έχει καμία επιστημονική βάση το όριο φόρτισης 40% για είσοδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλοία»

Κώστας Μπιτσικώκος
«Δεν έχει καμία επιστημονική βάση το όριο φόρτισης 40% για είσοδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλοία»
Τι προτείνει ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, Μιλτιάδης Μπαμπίλης, για την αντιμετώπιση των περιορισμών στην κίνηση των ηλεκτρικών οχημάτων προς τα νησιά.

Την άποψη ότι η οδηγία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για μη επιβίβαση ηλεκτρικών οχημάτων σε πλοία αν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας ξεπερνά το 40%, δεν τεκμηριώνεται επιστημονικά, εξέφρασε ο Μιλτιάδης Μπαμπίλης, Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ.

Μιλώντας στο 8ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης που συνδιοργανώνουν η Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας (HAEE) και το insider.gr, ο κ. Μπαμπίλης αναφέρθηκε στους περιορισμούς που επιβάλλονται στην κίνηση των ηλεκτρικών οχημάτων. «Υπάρχουν περιορισμοί στο πώς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να επιβιβαστεί σε ένα ferry boat. Υπάρχει ένα όριο που είναι ελληνική ιδιαιτερότητα, ότι πρέπει η μπαταρία να είναι φορτισμένη κάτω από 40% για να μπει σε ένα ferry boat. Αυτό δεν εδράζεται σε καμία επιστημονική βάση και δεν υπάρχει καμία επιστημονική αιτιολόγηση. Όμως αν μπεις στο καράβι με κάτω από 40% επίπεδο φόρτισης, όταν βγεις στο λιμάνι θα πρέπει να έχεις τη δυνατότητα να φορτίσεις αμέσως».

Μιλτιάδης Μπαμπίλης ΔΕΗ

Ο κ. Μπαμπίλης ζήτησε να απλοποιηθεί η διαδικασία για τοποθέτηση φορτιστών σε στρατηγικά σημεία, όπως τα λιμάνια της χώρας. «Επομένως πρέπει η τοπική αυτοδιοίκηση, το Υπουργείο Ναυτιλίας και οι αρμόδιες αρχές να δώσουν τη δυνατότητα να εγκαταστήσουμε φορτιστές άμεσα στα λιμάνια της χώρας. Σας λέω ότι η αδειοδότηση και η εγκατάσταση φορτιστών στα λιμάνια είναι ίσως από τα πιο δύσκολα πράγματα».

 

Photo Credits: Volkswagen AG, ΗΑΕΕ

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!