F1 - Κίνα: Οι Χάμιλτον και Λεκλέρ αποκλείστηκαν από τα αποτελέσματα της Κίνας

Με το χειρότερο δυνατό τρόπο εξελίσσεται ο απόηχος του Grand Prix Κίνας για τη Scuderia Ferrari. Οι οδηγοί της, Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον αποκλείστηκαν από τα αποτελέσματα, καθώς τα μονοθέσιά τους βρέθηκαν εκτός κανονισμών για διαφορετικούς λόγους.
To μονοθέσιο του Μονεγάσκου απέτυχε στον τεχνικό έλεγχο της FIA μετά τον τερματισμό, καθώς ήταν κάτω από το όριο βάρους που ορίζουν οι κανονισμοί. Συγκεκριμένα η SF-25 του Λεκλέρ ζύγιζε 799 κιλά και για να γίνει ακριβής υπολογισμός τοποθετήθηκε νέα εμπρός αεροτομή στο μονοθέσιο, μιας και αυτή του αγώνα είχε υποστεί ζημιά.
Η SF-25 του Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε με μεγαλύτερη φθορά στην ξύλινη πλάκα στο δάπεδο, με το όριο πάχους των κανονισμών να είναι 9 χιλιοστά. Καθώς πρόκειται για τεχνικές παραβάσεις, οι οποίες δεν δημιουργήθηκαν από εξωγενή παράγοντα, οι αγωνοδίκες της Formula 1 επιβάλλουν την ποινή αποκλεισμού από τα αποτελέσματα του Grand Prix.
Οι τεχνικοί της Ferrari κατά την επίσκεψή τους στους αγωνοδίκες αποδέχθηκαν τις κατηγορίες επιβεβαιώνοντας πως δεν υπήρξε λάθος στις διαδικασίες που ακολούθησαν στην FIA. Μάλιστα, στην περίπτωση του Λεκλέρ παραδέχθηκαν λάθος το οποίο οδήγησε στο μονοθέσιό του να είναι εκτός κανονισμών.
BREAKING: Pierre Gasly, Charles Leclerc and Lewis Hamilton have been disqualified from the Chinese Grand Prix
— Formula 1 (@F1) March 23, 2025
Gasly and Leclerc's cars were found to be underweight, while Hamilton's car was deemed to have excessive skid wear#F1 #ChineseGP pic.twitter.com/2YPuFk8DZL
Από τα αποτελέσματα αποκλείστηκε και ο Πιέρ Γκασλί της Alpine, καθώς το μονοθέσιό του βρέθηκε κάτω από το όριο βάρους, όπως αυτό του Λεκλέρ. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που βλέπουμε οδηγούς να αποκλείονται από αποτελέσματα Grand Prix σε αγωνιστικό τριήμερο που είχε αγώνα Σπριντ.
Τα νέα αποτελέσματα του GP Κίνας
Με τρεις αποκλεισμούς να ακολουθούν μετά τον το τέλος των 56 γύρων στη Σανγκάη, τα αποτελέσματα άλλαξαν σημαντικά. Στην 5η θέση ανέβηκε ο Έστεμπαν Οκόν της Haas και 6ος είναι πλέον ο Κίμι Αντονέλι της Mercedes. O Άλεξ Άλμπον είναι στην 7η θέση για τη Williams και την πρώτη 10άδα συμπληρώνουν οι Όλιβερ Μπέρμαν με Haas, Λανς Στρολ με Aston Martin και Κάρλος Σάινθ με Williams.
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari media
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Formula1 TV
Το να εισαι οπαδος αυτης της ομαδας ειναι ατελειωτος φοβος και ανασφαλεια οτι κατι θα παει λαθος... Ακομα και μετα το GP... Τι ειχαμε τι χασαμε.. α ναι χανουμε απο Οκον με Χαας...
Sinan30
Θα τριζουν τα κοκαλα του Ενζο... Απο κει που ελεγε στον Φερουσιο: Πηγαινε στα τρακτερ σου και κοροιδευε τον Φορντ οτι και καλα θα πουληση, φτασαμε να αποκλειονται τα μονοθεσια του για ΜΙΣΟ ΧΙΛΙΟΣΤΟ...... Αχ.... Μια εβδομαδα να ηταν εδω και θα τους ειχε βαλει σε ταξη παλι και θα ειχαμε τις Σουμαχερ εποχες.... Υγ Ξερω οτι δε ζουσε τις τοτε εποχες (Σουμαχερ) ΥΓ2 POV Οτι τα μονοθεσια σου δεν θα παρουν βαθμο τερματιζοντας σε θεσεις που παιρνουν βαθμο.... Υγ3 Πραγματικα δε ξερω τι να πρωτο πω.... απο εκει που λες ΔΕΝ υπςρχει αλλη πατατα να κανουν.... ΠΑΡΤΑΑΑΑ Γκαζετα το κοπο μου πλζ
Nikmor
Κανένας Ενζο δεν τους έβαζε σε τάξη. Υπήρχε ένας Ζαν Τοντ, ένας Ρος Μπρον και...ο ίδιος ο Σουμάχερ που μετέτρεψαν το "χύμα στο κύμα" προσωπικό της Φερράρι του 1995 στα ρομπότ της 6ετίας 2000 - 2006 και όλα λειτουργούσαν στην εντέλεια.
psilos35
στον φορντ την ελεγε για τα διθεσια του λε μαν, οχι για τα μονοθεσια. και στον ανιελι την ελεγε για τα τετραθεσια. στον λαμποργκινι για τα τρακτερ που ειναι κι αυτα μονοθεσια, εχεις δικιο. στα διθεσια παντως, η 296 GT σπερνει σε WEC, SRO, IMSA. αν στριμωξει ενα ακομα καθισμα η σκουντερια (και καλα baby seat) και το κανει ψευτοδιθεσιο, εχει μελλον. αν θελει ντε και καλα νικες σε μια θεση, ας τιαξει ενα ποδηλατο, οι ιταλοι ειναι μαστορια στα μονοθεσια ποδηλατα.
V for ventetta
Ότι και να πεις πλέον για την Φερράρι και πάλι λίγο θα είναι!! Κρίμα για τους οδηγούς της! Αλλά όπως είχα ξανά πει σε προηγούμενο άρθρο, το πρόβλημα της Φεράρι δεν ήταν ποτέ οι οδηγοί της! Απλά τώρα το συνειδητοποιούν και οι φίλοι του Χάμιλτον! Το χειρότερο όμως από αυτόν τον αποκλεισμό και σε μια κρίσιμη χρονιά ( εν όψει του 26 ) είναι ότι στοιχίζει πολύ πολύ περισσότερο!!
Swifty
Ακριβώς, όταν τους λέω ότι η Φερράρι το 2010 και 2012 ήταν 3-4ο μονοθέσιο, λέγανε κάποιοι φταίει ο Αλόνσο και άντε πες είχε δυναμική να παλέψει για νίκες σε κάποια gp που ταίριαζαν, ήταν και αυτό με τις λάθος στρατηγικές της Φερράρι, ένα παράδειγμα θα πω, στο τελευταίο gp το λάθος box strategyτης Φερράρι που τον έφερε πίσω από τις Ρενο (Πετρόφ) που είχα φρεσκό αλλαγμένο κινητήρα και ήταν απροσπέραστο στις ευθείες, και πολλοί το αναφέρουν ότι δεν μπορούσε να τον περάσει επειδή είναι ανίκανος, Τουλάχιστον υπάρχουν σχολιαστές που με καταλαβαίνουν και τους καταλαβαίνω όπως εσύ!!!
Ocelotos
Επιτελους ενας σοβαρος ανθρωπος με λογικη και αντικειμενικοτητα.!!! Αλονσο δεν θα ξαναυπαρξει, οπως και οι τοτε εμφανισεις του!!!
Swifty
Εννοείται, αυτό που πήγε να κάνει με την Φερράρι είναι μοναδικό, σαν εμφάνισεις σε απόδοση είναι πολύ πάνω από τις εμφανίσεις με την Ρενό ή την Μακλάρεν. Άμα η Μακλάρεν το 2012 είχε λιγότερες φορές εγκαταλείψει και "έκλεβε" μερικούς θαθμούς από Ρεντ μπουλ, θα τα κατάφερνε!!
C.N.P.
Ας μην χρησιμοποιουμε την δικαιολογια του κινητηρα. Η Φερραρι σαν μονοθεσιο ήταν 1 δεπτερολεπτο πιο γρηγορη απο την Ρενω. Δεν δικαιολογειται να μην μπορει να περασει τον Πετροφ. Και ναι η Φερράρι απο τοτε που εφυγε η τριανδρια ειναι μετριοι αλλα δεν δοκιμασε να βουτηξει καθολου. 1 βαθμο ηθελε.
Swifty
Δεν είναι καθόλου δικαιολογία φίλε μου, όπως ξανα είπα οι Ρενό είχανε φρεσκο-αλλαγμένο κινητήρα και ένας φρέσκος αποδίδει καλύτερα από έναν παλιότερο, αν θυμάσαι από τις συγκεκριμένες Ρενο δυσκολεύτηκαν και οι 2 Μακλάρεν και ο Γουέμπερ που είχαν πιο γρήγορα μονοθέσια από Φερράρι,θυμάσαι το team radio του Χάμιλτον; "κόλλησα παιδιά κόλλησα" (που ήταν πίσω από μια κίτρινη Ρενό και δεν μπορούσε να περάσει).Άρα ο Αλόνσο κυρίως έχασε τον τίτλο που η Φερράρι τα έκανε μαντάρα με την στρατηγική στον Αλόνσο, έχοντας 3-4ο σε ταχύτητα στις ευθείες μονοθέσιο και έπρεπε να περάσει μονοθέσιο που δυσκολεύτηκαν ακόμα και καλύτερα μονοθέσια.