Η πιο σπορ και ισχυρή Vespa
Η τεχνολογία και ο τουριστικός χαρακτήρας, τυπικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Vespa GTS, συναντούν την ιστορία και την πιο αυθεντική σπορ παράδοση της Vespa.
Έτσι γεννήθηκε η Vespa Sei Giorni, ένα ειδικό μοντέλο που παράγεται σε αριθμημένη έκδοση και αποτελεί τον διάδοχο της αυθεντικής Vespa Sport «Sei Giorni». Πρόκειται για ένα μοντέλο που έμεινε στην ιστορία και διαμορφώθηκε ειδικά για τον απαιτητικό αγώνα Regularity «Sei Giorni Internazionale di Varese» του 1951, στον οποίο υπήρξε αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής με 9 χρυσά μετάλλια.
Η Vespa GTS, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό το ευρύχωρο, κατασκευασμένο αποκλειστικά από ατσάλι πλάισιο, ιδανική για κομψές μετακινήσεις στην πόλη, αλλά και πάντα έτοιμη για ταξίδια και περιπέτειες, αποτελεί την τεχνική βάση για τη νέα Vespa Sei Giorni. Η οποία εξοπλίζεται με τον πιο ισχυρό κινητήρα στην ιστορία του πιο διάσημου και αγαπημένου σκούτερ στον κόσμο. Πρόκειται για έναν σύγχρονο, τεχνολογικά προηγμένο μονοκύλινδρο, 4-χρονο, 4-βάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 300 Euro 4, με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, που μπορεί να αποδώσει ισχύ 21,2 ίππους στις 7.750 στροφές και μέγιστη ροπή 22 Nm σε μόλις 5.000 στροφές. Αυτές οι τιμές εξασφαλίζουν εξαιρετικά γρήγορη απόκριση επιτάχυνσης και συνολικά άριστες επιδόσεις.
Το σπορ πνεύμα της Vespa Sei Giorni τονίζεται επίσης με το κάθισμα, που δίνει την εντύπωση μονόσελου, ενώ στην πραγματικότητα έχει εγκριθεί για συνεπιβάτη και διαθέτει διπλή επένδυση με ραβδώσεις και ραφή. Τέλος, στο εσωτερικό της ποδιάς, το ενδεικτικό «Special Edition» με τον σειριακό αριθμό υπενθυμίζει τη μοναδικότητα αυτού του ειδικού μοντέλου.
Όπως όλες οι εκδόσεις Vespa έτσι και η Sei Giorni διαθέτει ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Η θέση οδήγησης είναι φυσική, επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του scooter και παρέχει απόλυτη άνεση ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις.
Η θύρα USB, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, βρίσκεται στο ντουλαπάκι της ποδιάς, ενώ στα μπροστινά φλας έχουν προστεθεί φώτα LED που λειτουργούν ως φώτα ημέρας. Σε επίπεδο ασφάλειας, διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS).
Η Vespa Sei Giorni διατίθεται στα σημεία πώλησης Vespa, στην τιμή των 5.660 €
Vespa Sei Giorni – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Μονοκύλινδρος, 4 χρονος, 4 βάλβιδος, ηλεκτρονικός ψεκασμός |
Κυβισμός | 278 cc |
Διάμετρος x διαδρομή | 75 mm x 63 mm |
Μέγιστη ισχύς στον στρόφαλο | 15,6 kW (21,2 HP) στις 7.750 στροφές/λεπτό |
Μέγιστη ροπή | 22 Nm στις 5.000 στροφές/λεπτό |
Τροφοδοσία | Με ψεκασμό |
Ανάφλεξη | Ηλεκτρονική με μεταβλητό αβάνς |
Σύστημα ψύξης | Με υγρό |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Κιβώτιο | Συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση CVT με διαχειριστή ροπής |
Συμπλέκτης | Αυτόματος ξηρός φυγοκεντρικός |
ΟΧΗΜΑ | |
Πλαίσιο | Μεταλλικό αυτοφερόμενο με συγκολλητές ενισχύσεις |
Ανάρτηση εμπρός | Μονό μπράτσο με ελικοειδές ελατήριο και μονό αμορτισέρ |
Ανάρτηση πίσω | 2 υδραυλικά αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων |
Φρένο εμπρός | Υδραυλικό δισκόφρενο Ø 220 mm με υδραυλικό έλεγχο ABS |
Φρένο πίσω | Υδραυλικό δισκόφρενο Ø 220 mm με υδραυλικό έλεγχο ABS |
Ελαστικό εμπρός | Χωρίς αεροθάλαμο 120/70 - 12” |
Ελαστικό πίσω | Χωρίς αεροθάλαμο 130/70 - 12” |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος/Πλάτος | 1950/770 mm |
Μεταξόνιο | 1375 mm |
Ύψος σέλας | 790 mm |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου | 8,5 λίτρα |
Έγκριση τύπου | Euro 4 |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!