Test Ride CFMoto 300NK: Διασκεδάστε ελεύθερα
Πολλοί ίσως να μην το γνωρίζετε, αλλά τα αρχικά «CF» της CFMoto προέρχονται από την λέξη Chunfung. Σε μια απλή μετάφραση αυτή η λέξη σημαίνει «το ξεκίνημα της άνοιξης», κάτι που αντικατοπτρίζει ακριβώς αυτό που συνέβη με την CFMoto όταν αποφάσισε να κάνει την απόβαση της στην Ευρώπη.
Αυτή η δυναμική «εισβολή» της CFMoto στις ευρωπαϊκές αγορές κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν καθώς προηγήθηκαν σημαντικές συνεργασίες όπως εκείνη με την KTM, αλλά και με το σχεδιαστικό κέντρο Kiska. Κάπως έτσι γεννήθηκε μια γκάμα από «ευρωπαϊκά» μοντέλα τα οποία εκτός από ποιοτικά χαρακτηριστικά είχαν όμορφο σχεδιασμό, σύγχρονη τεχνολογία και επιδόσεις που δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα από τον ανταγωνισμό.
Επιθετικός έφηβος
Ένα από αυτά τα μοντέλα είναι το 300NK, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να διαπιστώσουμε τα μεγάλα βήματα που έχει κάνει η κινεζική μάρκα προς όλες τις κατευθύνεις. Σχεδιαστικά, η 300NK είναι μια νεανική και ταυτόχρονα επιθετική μοτοσικλέτα που δεν περνάει απαρατήρητη.
Το ιδιαίτερο εμπρός φωτιστικό σώμα και ο «κεραυνός» που δημιουργεί το ποιοτικά φινιρισμένο πλαϊνό πλαστικό ξεχωρίζουν ανάμεσα στις λεπτομέρειες της μοτοσικλέτας η οποία έχει πολλές «κρυφές» εκπλήξεις για τον παρατηρητή.
Στον εξοπλισμό το 300NK τα πηγαίνει περίφημα με μια καλοσχεδιασμένη οθόνη TFT 5 ιντσών με σύστημα συνδεσιμότητας, η οποία παίζει το ρόλο και της προστασίας από τον άνεμο. Διαθέτει όμορφα γραφικά και δύο επιλογές οδήγησης, ενώ είναι ευανάγνωστη μέρα και νύχτα. Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,5 λίτρα.
Κινητήρας με άποψη
Ο κινητήρας του CFMoto 300NK είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 292 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 29 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 25,3 Nm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. Το σύνολο συνεργάζεται με ποιοτικό ψεκασμό της Bosch, ενώ το κιβώτιο είναι 6τάχυτο μηχανικό με μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης για ασφαλέστερη συμπεριφορά στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.
Βασικό χαρακτηριστικό της λειτουργίας του κινητήρα του 300NK είναι η φιλική του απόκριση και το ανάλαφρο ανέβασμα στροφών. Είναι ήσυχος, γραμμικός και απόλυτα αποτελεσματικός ακόμα και όταν ο αναβάτης γίνει άτσαλος με το γκάζι. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην ροπάτη λειτουργία ανεβάζοντας μεστά το ταχύμετρο, αλλά όσο ανεβαίνουν οι στροφές γίνεται πιο αποδοτικός και διασκεδαστικός.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι «κοντό» με αποτέλεσμα οι επιταχύνεις να είναι σβέλτες, αλλά στην πόλη ιδιαίτερα «παίζεις» συνεχώς με τον αριστερό λεβιέ και τον συμπλέκτη. Από την άλλη, στο θέμα της κατανάλωσης ο κινητήρας της CFMoto τα πηγαίνει περίφημα καθώς μένει κάτω από τα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Συνολικά, ο κινητήρας του 300NK είναι πολύ ευχάριστος και ικανός να ανταπεξέλθει ακόμα και στις σπορ διαθέσεις του αναβάτη.
Ευέλικτο και ποιοτικό στο δρόμο
Ένα πράγμα που αμέσως ευχαριστιέσαι όταν ανέβεις στη σέλα του 300NK είναι η θέση οδήγησης. Μπορεί η μοτοσικλέτα να είναι μικρή σε διαστάσεις, αλλά είναι ευρύχωρη, άνετη και το σώμα τοποθετείται σε ιδανική όρθια θέση. Το πλαίσιο της μοτοσικλέτας είναι ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα και συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Επιπλέον, τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο 292mm εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 220mm πίσω με ABS της Continental.
Το πρώτο ευχάριστο συναίσθημα όταν ξεκινήσεις να κινείσαι με το 300NK είναι η απίστευτη ευελιξία που έχει στις αλλαγές κατεύθυνσης. Το εμπρός μέρος είναι πολύ σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα, ενώ το πίσω πληροφορεί σωστά και κρατάει σταθερή τη μοτοσικλέτα. Τα φρένα της J.Juan από την άλλη είναι πολύ αποτελεσματικά και δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα να ακινητοποιήσουν τα 151 κιλά της μοτοσικλέτας. Άλλωστε στην επιβράδυνση της μοτοσικλέτας βοηθάει πολύ και το φρένο του κινητήρα το οποίο προσθέτει σταθερότητα στη διαδικασία πέδησης.
Συνολικά η οδηγική συμπεριφορά της 300NK είναι πολύ διασκεδαστική και ασφαλής μετατρέποντας τις καθημερινές μετακινήσεις σε μια ευχάριστη διαδικασία. Η ποιότητα που βγάζει στο δρόμο την κατατάσσουν ανάμεσα στις κορυφαίες της κατηγορίας με χαρακτηριστική άνεση.
Καθημερινή διασκέδαση
Η CFMoto 300NK είμαι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα η οποία δεν ντρέπεται να ξεδιπλώσει τον χαρακτήρα της στις μετακινήσεις της πόλης. Με σύμμαχο την εξαιρετική θέση οδήγησης, την ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά και τον ανάλαφρο κινητήρα μπορεί εύκολα να κοιτάξει στα μάτια τον πιο «έμπειρο» ανταγωνισμό. Μια ικανή entry level γυμνή μοτοσικλέτα με πολύ προσιτή τιμή που την κάνει το ιδανικό value for money.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος
Κυβισμός: 292 κ.εκ.
Ισχύς: 29 hp @ 8.750 σ.α.λ.
Ροπή: 25,3 Nm @ 7.250 σ.α.λ.
Μετάδοση: 6τάχυτο κιβώτιο με συμπλέκτη ολίσθησης
Βάρος: 151 κιλά
Ρεζερβουάρ: 12,5 λίτρα
Τροχοί: 17 ιντσών
Τιμή: 3.990 ευρώ
Φωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!