Ducati Diavel V4: Έρωτας με την πρώτη ματιά
Η Diavel V4 είναι μια μοναδική, σπάνια και με εκρηκτική προσωπικότητα μοτοσικλέτα, που δημιουργήθηκε για να διεγείρει τις αισθήσεις και να προσφέρει πρωτόγνωρη οδηγική απόλαυση. Η μοναδική της αισθητική συμπληρώνεται από τροχούς πέντε ακτίνων με αποκλειστικό σχεδιασμό και ένα θηριώδες πίσω ελαστικό διάστασης 240/45 ZR17.
Με την υιοθέτηση του εξελιγμένου κινητήρα V4 Granturismo, η απόδοση της Diavel γίνεται ακόμα πιο εκρηκτική, καθώς το V4 μηχανικό σύνολο των 1.158 κυβικών της Ducati αποδίδει 168 ίππους και 128 Nm ροπής, συνδυάζοντας γραμμικότητα στις χαμηλές στροφές, μεστή απόδοση στις μεσαίες και εκρηκτικότητα στις υψηλές.
Η Ducati Diavel V4 είναι ένα power cruiser χωρίς ανταγωνισμό, καθώς συνδυάζει απαράμιλλες επιδόσεις, με την ικανότητά της να ελίσσεται με χάρη και ακρίβεια στις στροφές. Ακόμη περισσότερο, αυτή η μοτοσυκλέτα εκπλήσσει με την κορυφαία άνεση που προσφέρει τόσο στον αναβάτη, όσο και στον συνεπιβάτη.
Ο κινητήρας V4 Granturismo αποτελεί κεντρικό στοιχείο της σχεδίασης της μοτοσυκλέτας, που βελτιώνει σημαντικά την αίσθηση της οδήγησης. Η επιλογή ενός στροφαλοφόρου άξονα που περιστρέφεται αντίθετα, μειώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο, αυξάνοντας εντυπωσιακά την ευκινησία και καθιστώντας απολαυστικό το χειρισμό της σε κάθε δρόμο. Μοναδικά ελαφρύς και συμπαγής, ο V4 Granturismo είναι ταυτόχρονα ομαλός και με «γεμάτη» απόδοση στις χαμηλές στροφές.
Παρά την αγωνιστική τεχνολογία του, τα κορυφαία υλικά κατασκευής και οι προηγμένες μέθοδοι συναρμολόγησης τον καθιστούν επίσης ιδιαίτερα αξιόπιστο και αποδοτικό στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων χάρη στο εκτεταμένο σύστημα απενεργοποίησης των δύο πίσω κυλίνδρων, που ενεργοποιείται τόσο στο ρελαντί όσο και σε συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα με χαμηλό φορτίο.
Η Diavel V4 έχει ένα ακόμα μοναδικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία των power cruisers, το χαμηλό της βάρος. Με 223 κιλά απόβαρο (χωρίς καύσιμο) είναι 13 κιλά πιο ελαφριά συγκριτικά με την Diavel 1260 S. Όλα αυτά, χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή θυσία στη στιβαρότητα του συνόλου και στον εξοπλισμό.
Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση αποτελείται από ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 50 χιλ. εμπρός και ένα ψαλίδι με μονό αμορτισέρ Piggyback στον πίσω τροχό. Η διαδρομή του τροχού είναι 120 χιλ. εμπρός και 145 πίσω, 15 χιλ. περισσότερα από το Diavel 1260, με θετική επίδραση στην άνεση τόσο του αναβάτη όσο και του συνοδηγού. Τα φρένα περιλαμβάνουν δύο δίσκους 330 χιλ εμπρός με ακτινικές δαγκάνες Stylema της Brembo και μονό δίσκο πίσω.
Ο αναβάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως και με ασφάλεια τις επιδόσεις της Diavel V4, χάρη σε ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό πακέτο. Η Diavel V4 διαθέτει τρεις λειτουργίες απόδοσης ισχύος και τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα Sport, Touring, Urban και το νέο Wet. Επίσης προσφέρονται τα Ducati Traction Control σε Cornering έκδοση, ABS Cornering, Wheelie Control, Cruise Control, Launch Control και Quick Shift στο κιβώτιο για ανεβάσματα αλλά και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.
Όλες οι παραπάνω λειτουργίες ρυθμίζονται μέσω διακοπτών στο τιμόνι και όλες οι ενδείξεις εμφανίζονται σε μια νέου χρώματος ψηφιακή οθόνη TFT 5 ιντσών, η οποία προσφέρει επίσης συνδεσιμότητα Bluetooth για σύνδεση του smartphone και χρήση του για κλήσεις, μηνύματα κειμένου και μουσική. Επίσης διατίθεται σύστημα πλοήγησης Turn-by-turn (προαιρετικά) μέσω της εφαρμογής Ducati Link.
Όπως και κάθε Ducati με τον κινητήρα V4 Granturismo, έτσι και η Diavel V4 είναι εξαιρετικά αξιόπιστη και με πολύ μεγάλα διαστήματα προληπτικής συντήρησης. Ο εκρηκτικός αλλά και καινοτόμος κινητήρας της απαιτεί ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χιλιόμετρα και αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα, διατηρώντας το κόστος λειτουργίας πολύ χαμηλά. Τα 4 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων (!) έρχονται να επιβεβαιώσουν την απαράμιλλη ποιότητα τόσο του κινητήρα όσο και όλων των κορυφαίων περιφερειακών της μοτοσικλέτας, καθιστώντας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία της.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!